Connect with us

Uncategorized

Cip-urile Samsung Exynos Multi-Mode aduc tehnologia 5G mai aproape de utilizatori

Publicat

pe

Modem-urile 5G și cip-urile RF au început să fie produse în masă pentru cele mai recente device-uri mobile

București, 8 aprilie 2019 – Samsung Electronics, lider mondial în tehnologia avansată a semiconductorilor, a anunțat astăzi că soluțiile sale de comunicații 5G au început să fie produse în masă pentru a fi folosite pe cele mai noi device-uri mobile. Cip-urile 5G multi-mode includ modelul Exynos Modem 5100, precum și un nou transciever RF (Radio Frequency), Exynos RF 5500 și un modulator SM 5800, ele fiind compatibile cu tehnologia 5G New Radio (5G-NR) în spectrul sub-6-gigahertz (GHz), precum și cu tehnologiile de acces radio existente care furnizează producătorilor de dispozitive mobile soluții optime de comunicare în rețeaua 5G.

„Samsung a inovat de-a lungul timpului în tehnologiile de comunicații mobile, având un portofoliu puternic de soluții dovedite și suntem bine pregătiți să ne extindem poziția de lider și în zona 5G. Soluțiile noastre multi-mode, Exynos Modem 5100, Exynos RF 5500 și Exynos SM 5800, oferă performanță puternică și eficientă, alături de versatilitatea rețelei, care permite utilizatorilor să rămână conectați oriunde s-ar afla”, a declarat Inyup Kang, președinte al System LSI Business, Samsung Electronics.

Exynos Modem 5100 este prima soluție de modem 5G produs de Samsung, care este gata pentru comercializare din august 2018, pe baza testelor de date de tip OTA 5G-NR pe care l-a trecut cu succes. Modemul suportă toate rețelele de la 5G sub-6GHz și mmWave la rețelele 2G GSM / CDMA, 3G WCDMA, TD-SCDMA, HSPA și 4G LTE într-un singur cip.

Pentru performanțe fiabile și eficiente din punct de vedere al consumului de energie, modemul include un modul RF precum și un modulator de alimentare, respectiv Exynos RF 5500 și Exynos SM 5800.

Transciever-ul Samsung Exynos RF 5500 suportă rețelele existente precum și rețelele sub-6GHz 5G-NR într-un singur cip, oferind o flexibilitate sporită în design-ul smartphone-urilor, în special pentru device-urile premium de astăzi. Transciever-ul RF este componenta cheie care permite smartphone-urilor să transmită și să primească date prin rețeaua celulară. Atunci când transmite date de pe un smartphone unui operator, transciever-ul RF-ul convertește semnalul modemului la frecvențe celulare din spectrul GHz, astfel încât datele să poată fi transmise rapid către rețeaua conectată. Pe de altă parte, atunci când îl primește, semnalul este convertit de către transciever-ul RF în banda de bază pentru ca acesta să fie procesat de către modem. Transciever-ul Exynos RF 5500 are 14 căi de recepție pentru descărcare și suportă MIMO (Multiple Input, Multiple-Output) și 256 QAM (Quadrature Amplitude Modulation) pentru a maximiza rata de transfer a datelor prin rețeaua 5G.

Exynos SM 5800 este o soluție modulator de alimentare de joasă tensiune pentru 2G până la 5G-NR sub-6GHz care suportă până la 100MHz bandă de modulare. Pe măsură ce apar posibilități pentru un conținut mai bogat, la rate mai mari de date, datorită extinderii 5G, menținerea unui semnal RF foarte eficient este important pentru a asigura o durată mai lungă de viață a bateriei într-un dispozitiv mobil. Exynos SM 5800 permite o scădere de până la 30% a energiei implicate, prin ajustarea dinamică a tensiunii de alimentare în concordanță cu semnalul de intrare RF al modemului. Având o soluție extinsă de optimizare a energiei pentru emițătorul RF, datele pot fi transmise mai eficient și mai fiabil în rețeaua 5G.

Ambele inovații tehnologice – Exynos RF 5500 și SM 5800 au fost recunoscute de International Solid-State Circuits Conference (ISSCC) și au fost prezentate la ISSCC 2019, care a avut loc la San Francisco în februarie anul trecut.

Pe măsură ce industria avansează în dezvolarea și descoperirea tuturor avantajelor oferite de 5G, Samsung continuă să inoveze în tehnologiile de comunicații mobile, inclusiv în ceea ce privește soluțiile RF și mmWave, împreună cu procesoare mobile încorporate 5G, care vor fi responsabile pentru apariția de noi aplicații pentru telefoanele mobile.

# # #

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor purtabile, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie, a sistemelor LSI, a fonderiei și a soluțiilor LED. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la http://news.samsung.com.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

Publicat

pe

De

  • În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei, față de 207 lei cu un an în urmă

București, 28 martie 2024 Românii au cheltuit, în medie, mai mult pentru comenzile online plasate între 14 februarie și 14 martie 2024, iar valoarea coșului mediu a ajuns la 244 de lei în acest an, în creștere de la cei 207 lei înregistrați în aceeași perioadă din 2023, potrivit datelor easySales înregistrate de la magazinele din platforma proprie de eCommerce.

„Românii au făcut achiziții – și, deseori, cadouri – cu o valoare semnificativ mai mare decât anul trecut, în această perioadă în care femeile și mamele au fost în prim-plan. Datele noastre arată că oamenii au achizitionat cel mai des, online, produse din categoriile Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby. Imediat în afara podiumului au urmat categoriile Frumusețe și îngrijire personală, alături de Grădină și aer liber”, a declarat Ciprian Cazacu, CEO și co-fondator easySales.

Valoarea medie a coșului din perioada 14 februarie – 14 martie 2024 o depășește și pe cea a întregului an 2023, care a atins, în perioada ianuarie-decembrie, 237 de lei.

Ca număr al comenzilor online înregistrate în perioada menționată, Top 10 al categoriilor de eCommerce arată astfel:

  • Casă și bucătărie, 60546
  • Electronice, 48412
  • Artă și hobby, 24926
  • Frumusețe și îngrijire personală, 24459
  • Grădină și aer liber, 20839
  • Fashion și bijuterii, 15944
  • Birotică, 13051
  • Sport, 11621
  • Produse de consum și uz casnic, 9321
  • Jocuri și jucării, 8810

Începând din Valentine’s Day, până în 13 martie 2024, numprul comenzilor efectuate prin intermediul marketplace-urilor a crescut semnificativ, la 240.236, față de 159.378 cu un an înainte.

Și numărul comenzilor internaționale a avut o creștere mai mult decât dublă, de la 23.038 în perioada de primăvară din 2023, la 48.636 în 14 februarie – 14 martie 2024.

Despre easySales

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

Printre inovațiile care stau la baza evoluției easySales se numără și soluții avansate de automatizare, concepute să eficientizeze gestionarea operațiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile și AWB-urile, ce permite utilizatorilor să imprime automat documentele comenzilor, direct din interfața easySales. Utilizatorii pot integra acest pas în propriile procese de automatizare personalizate, simplificând procesul de gestiune a comenzilor și minimizând riscul de eroare umană.

Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Publicat

pe

De

Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun final toate task-urile

București, România – 28 martie 2024 – Samsung Electronics lansează Galaxy Tab S6 Lite (2024), o tabletă versatilă concepută pentru a satisface atât nevoile profesionale ale consumatorilor, cât și pe cele de divertisment. Echipată cu celebrul S Pen de înaltă precizie, Galaxy Tab S6 Lite (2024) stimulează creativitatea, ideile și productivitatea pentru studenți, tineri profesioniști și familii.

La Samsung, înțelegem că viața se desfășoară într-un ritm alert, munca este tot mai dinamică, iar consumatorii au nevoie de un dispozitiv care să li se potrivească stilului lor de viață agitat de zi cu zi. Galaxy Tab S6 Lite (2024) și S Pen-ul său sunt partenerii ideali pentru a îmbina productivitatea cu divertismentul și creativitatea, permițând utilizatorilor să facă mai mult din activitățile pe care le iubesc, oriunde s-ar afla”, afirmă Junho Park, VP și Șef al Echipei de Planificare a Produselor din cadrul Galaxy Ecosystem, MX Business, din cadrul Samsung Electronics.

O nouă etapă în ceea ce înseamnă luarea de notițe

Galaxy Tab S6 Lite face mai ușor și mai plăcut ca niciodată să notezi ideile cu precizie. Vine împreună cu un S Pen ergonomic, proiectat pentru a asigura confortul, chiar și în timpul utilizării prelungite. Utilizatorii se pot bucura de realizarea de schițe în Samsung Notes sau de notarea rapidă a gândurilor, fără a fi necesar să deblocheze tableta. Și, fără nevoia unui încărcător separat, S Pen-ul este mereu gata să înregistreze orice sclipire de creativitate.

Pentru a maximiza productivitatea, Galaxy Tab S6 Lite este complet compatibil cu dispozitivele Galaxy, inclusiv cu Galaxy Buds FE, oferind o conectivitate fără probleme între multiple dispozitive. Utilizatorii își pot extinde creativitatea și pot realiza mai multe, în propriile lor condiții, în cadrul ecosistemului Galaxy.

Elegant, Portabil și Performant

Galaxy Tab S6 Lite (2024) impresionează cu un design rafinat, având un aspect metalic premium disponibil în trei culori: Oxford Gray, Chiffon Pink și Mint. Tableta este compactă și ușoară pentru o portabilitate sporită, având o greutate de doar 465g în versiunea Wi-Fi sau 467g în varianta LTE. În plus, ecranul de 10,4 inci al Galaxy Tab S6 Lite și marginile subțiri și simetrice de 9 mm oferă o experiență captivantă de vizualizare.

Pe lângă caracteristicile excelente de productivitate și divertisment, Galaxy Tab S6 Lite (2024) este echipată cu o baterie puternică care permite redarea video continuă timp de 14 ore. Astfel, Samsung le oferă utilizatorilor un dispozitiv de încredere pentru o experiență îndelungată de vizionare captivantă și libertate creativă. Datorită capacității tabletei de a gestiona cu ușurință mai multe aplicații, utilizatorii se vor putea bucura și de un multitasking mai eficient.

Disponibilitate

Galaxy Tab S6 Lite (2026) va fi disponibilă începând cu 28 martie.

Specificații de produs

Galaxy Tab S6 Lite (2024)
Display 10.4-inch, 2000 x 1200 (WUXGA+), TFT
*

Măsurată diagonal ca un dreptunghi complet, fără a lua în considerare colțurile rotunjite. Suprafața vizibilă reală este mai mică din cauza colțurilor rotunjite și orificiului camerei.

Sistem de operare Android 14.0
Dimensiuni 154.3 x 244.5 x 7.0mm
Greutate 465g (Wi-Fi) | 467g (LTE)
Camera Rear 8MP
Front 5MP
Memorie & Stocare* 4GB+64GB

4GB+128GB

microSD up to 1TB**

* Disponibilitatea de stocare poate diferi în funcție de piață, model, culoare sau operator. Spațiul real disponibil pentru stocare poate varia în funcție de software-ul preinstalat și de piață, model, dimensiunea și formatul fișierului.

** Cardul MicroSD se vinde separat.

AP Quad core 2.4GHz + Quad core 2.0GHz
Baterie* 7,040mAh (typical)
*

*Valoarea tipică a bateriei a fost testată în condiții de laborator terță parte. Valoarea tipică este valoarea medie estimată, luând în considerare deviația capacității bateriei între probele testate conform standardului IEC 61960. Capacitatea nominală (minimă) este de 6,840mAh.

Conectivitate LTE*, Wi-Fi, Bluetooth® v 5.3
* Disponibilitatea modelului LTE variază în funcție de piață sau operator.
Culoare Oxford Gray, Chiffon Pink or Mint
Sunet Dual Speakers sound by AKG, Dolby Atmos®

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

Publicat

pe

De

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu și Alexandru Păunescu, într-o discuție moderată de Cornel Dinu. Cine are responsabilitatea creditelor care nu mai pot fi plătite? Cum pot fi rezolvate amiabil procesele consumatori-bănci? Cum s-a ajuns de la conflict, la negociere, între consumatori și bănci? Care sunt motivele pentru care Banca Națională a României ar putea prelua protecția consumatorilor de servicii și produse financiare?

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024 analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Efectele anilor de euforie 2006-2008 sunt resimțite și astăzi. Creditele care au fost acordate când economia duduia, și care au creat probleme ulterior, au avut două cauze principale: lipsa de experiență a populației cu produsele și serviciile bancare (diferită de educația financiară) și dorința băncilor de a se dezvolta și a câștiga o cotă de piață cât mai mare, proporțională cu apetitul de creditare de atunci. Acea perioadă a fost marcată de creditul cu buletinul, în care nu verifica nimeni dacă debitorul are măcar venituri cu care să ramburseze împrumutul. Totul a fost accentuat de lipsa de previziune a tuturor față de evoluția CHF sau felul în care cardurile de credit ajungeau în cutia poștală, după ce oamenii luau împrumuturile doar pe baza unui act de identitate. Este adevărat că băncile ar fi avut posibilitatea, cu informațiile pe care le aveau la dispoziție, să fie un pic mai diligente.

A urmat apoi criza financiară din 2009-2010 care a fost exploatată populist, iar vina exclusivă a problemelor cu care se confrunta populația a fost atribuită băncilor. De fapt, nu despre vină vorbim, ci despre o împărțire a responsabilității între consumatori și bănci.

Între 2015-2016 aveam, pe de o parte, zeci de mii de procese în instanță între consumatori și bănci, iar pe de altă parte Banca Națională a României se implica în înființarea CSALB și în promovarea unei viziuni diferite pentru statu-quo-ul de atunci: negocierea și compromisul într-o perioadă de conflict maxim, lucruri care păreau cel puțin exotice. În primii trei ani de la înființare, CSALB a trebuit să câștige atât încrederea consumatorilor care se considerau nedreptățiți de bănci, cât și a băncilor care erau sceptice că o nouă formă de mediere chiar va funcționa.

În timp ce în cadrul CSALB negocierile se purtau caz cu caz, instanțele erau asaltate de procese colective. Noi am spus acest lucru mereu: fiecare caz este unic și trebuie tratat ca atare, nu pot funcționa măsurile administrative pentru toți, în același fel. Avem împrumuturi cu condiții de rambursare diferite, viețile noastre sunt diferite și câștigăm diferit. De aceea, fiecare problemă trebuie discutată și negociată individual. CSALB propunea acest tip de dialog într-un moment încărcat de tensiune.

De aceea, la început consumatorii abordau concilierea cu o atitudine războinică și căutau pedepsirea băncilor pentru ce li se întâmpla. În momentul acesta vin să negocieze cu băncile ca să-și continue relația contractuală în condiții mai bune, adaptate situației lor. Principalul câștig este că o parte dintre instituțiile financiar-bancare au înțeles cum să reacționeze atunci când clienții lor au o nevoie. Băncile și-au personalizat relația cu consumatorii, iar abordarea de tip personal banking prinde tot mai mult.

După opt ani (n.n. în care au avut loc peste 4.200 de negocieri între consumatori și bănci, încheiate cu împăcarea părților în 90% dintre cazuri), rolul CSALB este determinant în rezolvarea conflictului dintre  cele două părți. Totodată, peste 500 de procese în instanță s-au rezolvat amiabil în cadrul Centrului.”

Doi parlamentari au depus un proiect de lege la Senat prin care Banca Națională a României ar trebui să preia atribuțiile de protecție a consumatorilor, devenind astfel autoritatea națională competentă cu protecția consumatorilor de produse și servicii financiar-bancare. De ce este important ca BNR să preia aceste responsabilități și ce justifică acest demers?”

E o chestiune care ține, în primul rând de o abordare la nivel european. Din 17 bănci centrale din UE care au în statut supravegherea prudențială, 10 au și protecția consumatorilor. După 2008-2009 a fost foarte clar că problemele legate de protecția consumatorului pot să afecteze stabilitatea financiară. Și atunci, această chestiune intră pe teritoriul băncilor centrale. Iar Banca Centrală Europeană a spus de fiecare dată când a emis un aviz, că este un avantaj, din perspectiva protecției consumatorului și asigurării stabilității financiare, ca o bancă centrală să aibă și  atribuții de supraveghere prudențială. Este important de menționat că niciodată BNR nu a avut atribuții de protecție a consumatorului. Circulau în spațiul public opinii că am avut aceste atribuții și le-am transferat către ANPC după 2008. Actualul statut al Băncii Centrale este din 2004 și nu prevede acest lucru. Au fost mereu consumatori care s-au adresat BNR să le rezolve diferite probleme, iar de la Banca Centrală au fost așteptări să se implice în protecția consumatorilor, fiind chiar blamată că nu o face. Motivul a fost că nu avem capacitatea legală să ne implicăm. Banca Națională a României e pregătită să preia atribuțiile privind protecția consumatorilor de produse financiar-bancare dacă Parlamentul va decide acest lucru și va legifera.”

Aș vrea să vorbim și despre cum se raportează consumatorii la bănci și la negocierea cu băncile, în cadrul CSALB.”

Cunoștințele financiare pe care le au consumatorii și informațiile la care au acces sunt încă foarte diferite. Modul în care își organizează situația financiară personală este extrem de divers, în continuare. Un motiv în plus ca abordarea pe care o avem să fie una personalizată. Cu toate acestea, multora încă le lipsește înțelegerea practică a dialogului cu banca. Au citit despre bănci, despre cazuri rezolvate în cadrul CSALB, au discutat cu alți consumatori, dar le lipsește interacțiunea cu banca.

Am observat o reducere a numărului solicitărilor pentru creditele în CHF. De-a lungul timpului consumatorii au văzut că inclusiv în instanță judecătorii au pronunțat soluții diverse, iar problema nu putea fi tranșată în alb sau negru.

La fel este situația multor oameni care, dacă ar da băncile în judecată nu ar avea câștig de cauză, deoarece contractele lor respectă legislația. De fapt, acești consumatori au nevoie de un sprijin din partea băncilor în ajustarea contractului de credit, nu de un proces costisitor, care să dureze câțiva ani. Iar acest sprijin l-au obținut de-a lungul anilor prin negociere, în cadrul CSALB. Din fericire, în multe cazuri băncile au fost deschise în a găsi soluții și au dorit rezolvarea problemelor apărute în derularea acestor credite.

Odată cu disponibilitatea unor bănci de a negocia, a crescut și exigența consumatorilor față de băncile care au rămas mai inflexibile. În ultima vreme am avut discuții cu consumatori care spuneau: dacă nu sunt ascultat de creditor, îmi refinanțez împrumutul și mă duc la altă bancă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized5 ore inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Uncategorized5 ore inainte

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun...

Exclusiv11 ore inainte

Dosarul „Tetra” fabricat de procurorul, pe atunci, Negulescu Mircea, zis „Portocală, zis „Zdreanță” și autointitulat „distrugătorul de destine” – Ziarul Incisiv de Prahova

Unul dintre oamenii luați la țintă de gruparea din jurul fostului procuror Portocală a fost Cezar Stoichiciu, fost sef al...

EvenimentO zi inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

UncategorizedO zi inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

EvenimentO zi inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Exclusiv2 zile inainte

 INTOARCEREA “RABINULUI” – Ziarul Incisiv de Prahova

                                         ...

Uncategorized2 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și asistență...

Eveniment2 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Exclusiv3 zile inainte

copii care și-au băgat mamele octagenare în pușcărie! – Ziarul Incisiv de Prahova

Statutul polițistului prin Legea 360/2002 și statutul cadrelor militare prevăzut în Legea 80/1995 fixează interdicții clare privind implicarea acestora în...

Uncategorized3 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Exclusiv4 zile inainte

Este dezonorant pentru un șef de poliție să se păteze în jocurile murdare ale politicienilor – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Exclusiv5 zile inainte

Amânarea acțiunii de protest anunțate în 25 martie 2024, de Ziua Poliției Române – pentru data de 9 mai 2024, de Ziua Europei – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

figurine bobblehead personalizate figurine bobblehead personalizate
Exclusiv6 zile inainte

Cadouri de neuitat pentru aniversare: Figurine personalizate

Aniversarea voastră este o ocazie specială de a celebra dragostea și de a crea amintiri de neuitat. Dar cum poți...

Exclusiv6 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Exclusiv7 zile inainte

WHITE TOWER (XXIII)/Dupa rambusari ilegale de T.V.A asistam la mentinerea masurilor penale – Ziarul Incisiv de Prahova

Ieri, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea...

Știrile Săptămânii