Connect with us

Afaceri

Texte de promovare a produselor

Publicat

pe

Concentrarea unei campanii de marketing pe un produs, pe produse sau pe o categorie de produse poate fi foarte utilă. Acest lucru este valabil atât când vorbim despre un produs nou, cu specificații și caracteristici inovatoare, cât și atunci când vorbim despre produse pentru care cererea este ridicată, dar și concurența este acerbă.

Provocarea este la fel de mare atât pentru un brand cunoscut, cât și pentru o firmă aflată la început.

Și într-un caz și în celălalt, în funcție de buget și scopul urmărit, imaginația și conceperea unei strategii de marketing și conținut cât mai bine puse la punct joacă un rol foarte important.

De ce este scrierea unui conținut de calitate o sursă bună de marketing?

Fie că doriți să promovați un produs, fie că prin promovarea acestuia vreți să vă creșteți notorietatea sau să atrageți clienți în site, care să cumpere și alte produse sau produse similare, descrierea și calitatea textului utilizat în acest scop este foarte importantă.

Nu veți reuși niciodată să convingeți un client, dacă textul utilizat în reclamă este mediocru sau invers, dacă realizați un text de promovare foarte bun, iar produsul nu corespunde sau informația din site, care ar putea interesa este îndoielnică.

Care sunt acele texte pentru promovarea produselor care trebuie avute în vedere de orice vânzător?

O altă categorie de texte, extrem de importante pentru a face vânzare este reprezentată de advertoriale. Fiind o îmbinare inteligentă între reclamă și nevoia de informare, ele sunt de multe ori o sursă semnificativă de trafic. Cu cât autoritatea site-urilor pe care sunt publicate este mai mare și vor avea mai multe vizualizări, cu atât vor crește și șansele voastre de a obține mai mulți clienți interesați. În acest sens, este foarte important să găsiți o agenție SEO sau un copywriter talentat, care să se priceapă să camufleze mesajul publicitar într-un text cât mai incitant și convingător.

O a treia formă de a face publicitate unui produs este reprezentată de realizarea de texte și prezentări interesante pentru rețelele de Social Media. Facebook, Instagram, LinkedIn etc.. Prin postarea de conținut bine gândit și targetat și prin posibilitatea de a fi vizualizate de multe persoane, cărora dacă le place ce citesc și văd acolo pot distribui și share-ui gratuit acele prezentări, vă puteți bucura de o altă sursă importantă de trafic.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Link building România

Publicat

pe

De

Scopul prezenței online a celor mai multor site-uri este acela de a obține vizibilitate pentru produsele sau serviciile disponibile. Cum această vizibilitate mai bună nu se poate obține fără o poziționare cât mai bună în motoarele de căutare, un rol important în acest demers va reveni strategiilor SEO și de marketing digital.

Oricât de extraordinar, unic și original ar fi din punct de vedere grafic și al structurii un site, fără promovare, un conținut relevant și fără link-uri de calitate către pagini ale sale, succesul său va fi unul limitat. Prezența în mediul online a încetat să mai fie un simplu fapt, iar datorită concurenței din ce în ce mai accentuate are nevoie de strategii din ce în ce mai complexe și mai detaliate.

Ce înseamnă link building?

După cum îi spune și numele procedura presupune construirea de link-uri și face parte din procesul de optimizare SEO off page. Cu alte cuvinte cu cât vor fi mai multe linkuri de o anumită calitate care duc către site sau o pagină a acestuia, cu atât site-ul sau pagina se vor bucura de o reputație sau autoritate mai bună. Aceste timiteri către site sunt extrem de utile pentru a arăta motoarelor de căutare cât de importante și de relevante sunt informațiile prezente pe acel site. Ele funcționează asemeni unor voturi de popularitate.

Vezi si ce sunt advertorialele.

Pentru a obține cât mai multe astfel de recomandări, valoarea conținutului prezent atât pe website-ul, publicația, forumul sau blogul care face trimitere, cât și cea de pe site-ul sau pagina la care se face trimitere trebuie să fie una cât mai ridicată. Utilizatorii finali, cărora li se adresează această informație și care o vor accesa, vor contribui și ei la relevanță prin timpul pe care îl vor petrece pentru a consulta datele.

Având în vedere că sunt foarte multe site-uri care doresc să ajungă cât mai repede în poziții cât mai bune, porcesul de link building a fost întotdeauna un domeniu în care ingeniozitatea și creativitatea și-au dat mereu mâna, nu de fiecare dată în modul cel mai cinstit. Astfel se face că de fiecare dată modificarea algoritmilor de căutare Google au avut în vedere și natura practicilor de obținere a acestor link-uri. Termenul de black hat vizează tocmai acest gen de strategii.

La ce ajută procesul de link building?

Acest demers face parte obligatoriu din procesul de optimizare SEO. Pe lângă aspectul și conținutul unui site, acesta trebuie să facă și dovada că oferă informații utile și relevante celor cărora li se adresează. Astfel cu cât există mai multe link-uri care trimit către site și cu cât acestea vin din partea unor site-uri sau publicații cu mai mare autoritate, cu atât crește și valoarea site-ului la care se face referire. Cu cât site-ul sau anumite informații despre acesta sunt mai accesate, cu atât Google îl va considera mai interesant și-l va duce mai sus în atenția utilizatorilor.

Sursa: Blog SEO Edcora

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Ce este un advertorial?

Publicat

pe

De

Pentru a obține o poziționare cât mai bună în căutările Google, orice site are nevoie de o vizibilitate cât mai bună. În zilele noastre, datorită evoluției tehnologiei și concurenței tot mai accentuate din spațiul virtual, aceasta se obține atât prin design, structură și conținut de calitate, cât și prin publicitate plătită. Una dintre cele mai accesibile, eficiente și mai interesante forme de publicitate plătită este reprezentată de advertoriale.

Ce este un advertorial?

Cu toții știm cât de neplăcut este să dorim să accesăm o publicație sau un articol online și să fim bombardați din toate părțile de articole publicitare, care nu ne lasă în pace până nu le vedem până la capăt sau până nu le închidem, dintr-un buton care de multe ori este sesizabil după câteva secunde bune.

Încercând să evite tocmai acest tip de publicitate de tip banner sau pop-up, advertorialul este cea mai elegantă și mai utilă formă de a prezenta frumos un produs, un servciu, un brand sau un site.

Având forma unui articol, care trebuie să se integreze perfect în cadrul editorial al unei publicații, un advertorial este o fomă specială de publicitate care, pe lângă componenta informativă, conține și elemente de promovare. De cele mai multe ori acesta apare însoțit de simbolul (P).

Publicat pe bloguri, reviste și ziare online centrale sau locale, advertorialul este poate cea mai interesantă metodă pentru a ajunge la publicul țintă și de a-l aduce în site.

Citestște articolul complet: „Ce este un advertorial?” pe blogul Edcora.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Iridex Group Plastic a prezentat rezultatele implementarii proiectului de relansare a statiei de productie mase plastice

Publicat

pe

Iridex Group Plastic a prezentat recent rezultatele obtinute prin proiectul de relansare a statiei de productie mase plastice, proiect care are drept scop principal cresterea vanzarilor pe piata interna si extinderea pe piete externe. Prezentarea rezultatelor a avut loc in cadrul conferintei de inchidere a ”Programului Romano-Elvetian pentru IMM-uri” si a programului ”Servicii integrate de export pentru IMM-urile din Romania”, derulat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat (MMACA), in parteneriat cu CEC Bank, cu implicarea  Guvernului Confederatiei Elvetiene.

In urma cu un an, Iridex Group Plastic a primit un credit pentru inlocuirea unuia dintre extruderele existente. Echipamentul a fost livrat si instalat anul acesta, fiind actionat digital, cu service asigurat de la distanta. Aceasta investitie va aduce beneficii semnificative pentru mediul inconjurator, permitand o crestere a productiei de circa trei ori, cu un consum redus de energie electrica de circa 30%. In acelasi timp, acum se pot realiza o serie de produse noi, cum ar fi masoanele de protectie piese metalice si ceramice, cu plase tubulare cu grosimi si diametre mai mari. Prezentarea companiei Iridex Group Plastic a fost sustinuta de Adriana Mircea, Director de Dezvoltare in cadrul companiei.

La evenimentul de la Palatul CEC, pe langa ministrul de resort, dl. Stefan-Radu Oprea, au fost prezenti si E.S. Arthur Mattli, Ambasadorul Confederatiei Elvetiene la Bucuresti,  dl. Laurentiu Gabriel Mitrache, Presedintele Comitetului de Directie CEC Bank si dl. Valentin Tiberiu Mavrodin, Secretar de Stat in cadrul Ministerului Finantelor Publice. Cele doua programe au beneficiat de finantare elvetiana in cadrul Programului de Cooperare Elvetiano – Roman (PCER) pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse.

Programul Romano-Elvetian pentru IMM-uri, a avut unul dintre cele mai mari bugete in cadrul Contributiei elvetiene pentru Romania. A sustinut aproximativ 600 de IMM-uri in realizarea de investitii si a contribuit la crearea a peste 1.600 de noi locuri de munca in 8 domenii prioritare (productie, servicii medicale, turism, comercializarea echipamentelor specifice economisirii de energie si a celor care utilizeaza resurse de energie regenerabile, IT si comunicatii, transporturi si depozitare, constructii, activitati profesionale, tehnice si stiintifice).

Bugetul intregului program a fost de circa 45 de milioane de franci elvetieni (CHF), din care 70% contributie elvetiana si 30% aport propriu CEC Bank, contribuind la acoperirea unui deficit de credite pe zona IMM-urilor existent la momentul lansarii pe piata financiara din Romania, in conditii financiare favorabile pentru beneficiari (dobanda preferentiala).

Programul de creditare a IMM-urilor a fost completat, in anul 2017 cu proiectul ”Servicii integrate de export pentru IMM-urile din Romania”. Cu un buget de 2,5 milioane CHF, principalul obiectiv a fost sprijinirea internationalizarii IMM-urilor, prin asigurarea unui cadru de pregatire in vederea patrunderii pe pietele externe, si sustinerea participarii beneficiarilor programului la evenimente de promovare internationala.

Mai multe detalii despre Iridex Group Plastic aflati de la: www.iridexplastic.ro

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

ExclusivO oră inainte

Conducerea IPJ Prahova reactioneaza prompt si profesional in urma dezvaluirilor ziarului Incisiv de Prahova

Procurorul Mircea Negulescu a declarat luni, 23.10.2017, la Înalta Curte de Casație și Justiție, că „a fugit de acasă” împreună...

ExclusivO zi inainte

BNR a majorat dobânzile prea puțin și prea târziu

Am afirmat repetat că BNR a majorat dobânzile prea puțin și prea târziu, iar astăzi avem încă o confirmare. Se...

Exclusiv2 zile inainte

PROMO/Un militian din cadrul IPJ Prahova camatar, cu drogurile in “nari” si sifonarea datelor catre clanurile mafiote si retelele de prostitutie

După ce anul trecut si in acest an primarul Adrian Dobre a avut libertatea să se ocupe de bunăstarea angajaţilor...

Exclusiv4 zile inainte

Lotul de JUDO PETROLUL 1983-1986 FELICITA echipa de medici Dr. Dan Ioan Mihalache si Dr. Doru Stoian, din cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI PRAHOVA

Nu ne vom referi in acest articol despre vizita celor de la DIICOT ST Ploiesti efectuata ieri la sediul Politiei...

Exclusiv5 zile inainte

Procuroarea activista, pupici cu lipici. Show total la volan! (Video)

Cotidianul a descoperit un nou exemplu de „asa nu” in randul procurorilor! Si Doamne fereste ce exemplu! Este vorba despre...

Exclusiv6 zile inainte

Procuror DNA, amenințat de șeful Poliției!

Nu ne vom referi in acest articol despre vizita celor de la DIICOT ST Ploiesti efectuata ieri la sediul Politiei...

ExclusivO săptămână inainte

Un fost sef STS, sefi si politisti locali din Politia Locala Ploiesti sunt acuzati de inducere în eroare a organelor judiciare, mărturie mincinoasă

Nu ne vom referi in acest articol despre vizita celor de la DIICOT ST Ploiesti efectuata ieri la sediul Politiei...

ExclusivO săptămână inainte

IN TENEBRELE JUSTITIEI „INDEPENDENTE”, DESFIINTATI DNA-ul!!!

In Octombrie 2014 am plecat la Paris, pentru un examen medical, la Spitalul American, precizeaza fostul sef SPP,Dumitru Iliescu. Doar...

ExclusivO săptămână inainte

Editorial/Ne plîngem că Statul nu are autoritate. Din nefericire așa este

Cerem redeschiderea dosarului minorelor,  eleve de liceu, din Drobeta Turnu Severin,  care a fost musamalizat de DIICOT Craiova, în care...

Exclusiv2 săptămâni inainte

SRI, STS, Telekom si demersurile aflarii identitatii fiecarei persoane ce doreste sa utilizeze o cartela prepaid

Revenind la proiectul de OUG pentru modifcarea unor norme juridice in domeniul comunicatiilor electronice, in speta data a localizarii unui...

Eveniment2 săptămâni inainte

Iridex Group Plastic anunta receptia la finalizarea lucrarilor de canalizare in judetul Giurgiu, localitatea Toporu

Comuna Toporu din judetul Giurgiu, mai aproape de Europa, prin implementarea acestui proiect de canalizare cu bani europeni Iridex Group...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Dorinta statului paralel si a a campului tactic de control global a intregii populatii a Romaniei prin intermediul comunicatiilor electronice!

GRUPUL DE CRIMA ORGANIZATA DIN PRAHOVA COORDONAT DE DNA ST PLOIESTI era compus din urmatorii: procurorul NEGULESCU MIRCEA procurorul Onea...

Eveniment2 săptămâni inainte

Repatrieri decedati ieftine si sigure

Un lucru este cert: trebuie sa ii aducem pe cei dragi acasa, cand nu mai pot veni singuri, dar sa...

Exclusiv2 săptămâni inainte

GRUPUL DE CRIMA ORGANIZATA DIN PRAHOVA COORDONAT DE DNA ST PLOIESTI SI “ORORILE” COMISE (III)

GRUPUL DE CRIMA ORGANIZATA DIN PRAHOVA COORDONAT DE DNA ST PLOIESTI era compus din urmatorii: procurorul NEGULESCU MIRCEA procurorul Onea...

Exclusiv2 săptămâni inainte

DGPI a dat ”Caracal”-ul acum 7 luni!

(PRELUARE INPOLITICS.RO): O știre candidînd la titlul de mega-bombă a explodat azi în media: unul dintre cei mai reputați manageri...

Afaceri2 săptămâni inainte

Texte de promovare a produselor

Concentrarea unei campanii de marketing pe un produs, pe produse sau pe o categorie de produse poate fi foarte utilă....

Știrile Săptămânii