Connect with us

Afaceri

Izolarea termică a ferestrelor – o modalitate de a reduce facturile

Publicat

pe

În multe cazuri, izolarea întregii clădiri este fie imposibilă, fie foarte costisitoare. Dacă ai un apartament într-un bloc, de obicei nu poți interfera singur cu structura fațadei. La rândul său, în cazul unei case unifamiliale, izolarea poate fi o investiție care necesită cheltuieli considerabile. Totuși, pe cont propriu, la un cost redus, se poate asigura o izolare adecvată a ferestrelor, care sunt adesea un punct critic în izolarea termică a apartamentului. Izolarea termică cu plexiglas pe fereastră este o soluție care este din ce în ce mai utilizată în țările occidentale. Se pare, că geamurile acrilice vor funcționa excelent.

Pe scurt, o astfel de izolație a ferestrelor constă în atașarea unui strat suplimentar de sticlă acrilică pe interiorul ferestrei. Datorită transparenței foarte mari, un astfel de plexiglas pentru fereastră este practic invizibil. De asemenea, nu trebuie să îți faci griji cu privire la faptul că plexiglasul își va schimba culoarea în timp sub influența soarelui. Acest material este rezistent la razele UV. Cu toate acestea, principalul avantaj al unui astfel de plexiglas pentru o fereastră, este proprietatea sa de izolație termică. Acesta va ajuta la menținerea aerului cald în interior și va preveni răcirea camerei foarte mult.

Plexiglas pentru ferestre – de unde să-l obții?

Dacă dorești să utilizezi o astfel de soluție în casa ta, primul pas ar trebui să fie măsurarea atentă a geamului intern a ferestrei. Cu cât plexiglasul se potrivește mai bine cu fereastra, cu atât își va îndeplini mai bine funcția de izolație termică. Deja în etapa de măsurare, ar trebui să iei în considerare și modul în care se va monta plexiglasul pe fereastră. Tăierea plexiglasului la o dimensiune atât de exactă acasă poate fi dificilă, dar, specialiștii îl vor tăia la dimensiunea exacta. Plexiglasul transparent este cel mai bun pentru izolarea unei ferestre dintr-o casă sau un apartament.

Proprietățile acestui material determină gama largă de aplicații. Plexiglasul transparent se caracterizează printr-o transmitere semnificativă a luminii vizibile, într-un procent de 90-99%. În plus, este rezistent la rupere, făcându-l o alternativă la sticla tradițională. Geamurile pentru mașini, capace de iluminat pentru mașini, cabine de control pentru luminatoare, geamurile avionului și pereții cu efect de seră, sunt fabricate din acest material.

Plăcile din plexiglas sunt, de asemenea, rezistente la condițiile meteorologice. Sub influența radiațiilor ultraviolete, acestea nu se îngălbenesc, ceea ce păstrează valorile estetice, în mare măsură necesare în cazul fabricării produselor pentru industria publicitară. Materialul este produs sub formă de blocuri, plăci, tije și țevi. Prin urmare, își găsește locul nu doar printre înlocuitorii de sticlă, ci și în geamul de ceas și reflectorizante, elementele decorative și obiectele de uz casnic, și chiar unele elemente ale instrumentelor de birou sau ale instrumentelor muzicale.

Utilizarea populară a plexiglasului

Am menționat deja unele dintre cele mai populare utilizări ale plexiglasului, dar popularitatea acestui material se datorează și versatilității sale. Sticla acrilică poate fi folosită și ca:

  • decorațiuni (de exemplu, în ceasuri),
  • abajururi pentru veioze și faruri,
  • geamuri pentru mașini, avioane, iahturi,
  • închideri pentru balcon,
  • ecrane acustice,
  • vitrarea ghișeelor ​​magazinelor etc.

Plexiglasul este un schimbător de sticlă popular, dar utilizarea sa este asociată cu costuri mult mai mari. Cu siguranță, ar trebui să fie utilizat acolo unde sticla este prea slabă și poate fi un pericol dacă este deteriorată. Astfel de locuri pot fi vecinătatea terenului de sport, dulapuri publicitare expuse deteriorării, cabine de duș, umpluturi de ferestre și uși. Este, de asemenea, utilizat în cazul în care utilizarea sticlei este o povară prea grea. Utilizarea plexiglasului permite reducerea greutății la jumătate. Pentru majoritatea aplicațiilor, grosimile de 2-6 mm sunt suficiente. Panourile cu grosimea de 8-20 mm sunt deja suficient de rigide încât să poată fi folosite ca pereți despărțitori, geamuri ale vitrinelor și de asemenea, ca material pentru acoperișuri.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Publicat

pe

Pareri despre Glasspandoor

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol pentru a vă explica mai în detaliu ce s-a întâmplat de fapt. Însă, înainte de asta, vrem să ne cunoașteți mai bine. Suntem, am fost și vom fi întotdeauna transparenți și onești față de clienți.

Cine suntem?

Afacerea Glasspandoor a luat naștere în anul 2018, fiind visul și soluția a doi antreprenori români.

Cu experiență dobândită în sfera de business într-o afacere cu magazine de încălțăminte și vestimentație smart/casual și elegante în centre comerciale (2007-2019), continuăm să venim în întâmpinarea clienților cu servicii și produse de calitate.” – Karina Dima, director general Glasspandoor

În momentul de față (08.08.2022) magazinele noastre își așteaptă cu porțile deschise potențialii clienți în trei județe, Arad, Bihor și Cluj, în localitățile, Zimandcuz (Arad), Arad (Arad), Sebis (Arad), Beiuș (Bihor), Oradea (Bihor) și Cluj-Napoca (Cluj). Desigur, produsele noastre pot fi comandate și online pe https://www.glasspandoor.ro

Pandemia a fost un factor de reorientare pentru foarte mulți dintre noi, însă și pentru business-uri. În cazul lanțului din magazine de încălțăminte și vestimentație, s-a întâmplat inevitabilul: clienții erau tot mai puțini, chiriile din Mall-uri tot mai mari, iar din motive strategice, financiare, am fost nevoiți să renunțăm la magazine.

Cum ne-am făcut un renume

Viziunea unui antreprenor este foarte importantă. Am încercat să ne reorientăm, să ne reinventam, dar în același timp să fim atenți la contextul în care ne aflam în 2018-2019. Pentru că prioritari sunt întotdeauna clienții, am observat că în perioada lockdown-ului aceștia și-au privit din nou casa cu sufletul, iar lucrul acesta a venit cu foarte multe modificări și investiții în tâmplărie mai bună, mobilă mai bună, uși de interior de calitate… oamenii au fost mai atenți la confortul lor, petrecând mai mult timp în locuința pe care o numesc cu drag “acasă”, iar noi am căzut la fix, pentru că noi am fost aceia care le-am oferit acestora tot ceea ce aveau nevoie pentru confortul din casele lor.

Având deja experiență legată de partea logistică și de ce înseamnă să furnizezi calitate, ne-am făcut remarcați în piață prin livrarea de produse standard direct din stoc, la un preț foarte avantajos. Faptul că aveam disponibilitatea imediată a produselor ne-a oferit prilejul de a câștiga cotă de piață în condiții neprielnice pentru alte afaceri din sfera aceasta. Am fost și suntem alături de clienți cu serviciul de consiliere prealabil vânzării, cu livrare imediată din stoc, livrare rapidă, prețuri extrem de avantajoase și servicii de montaj ale produselor achiziționate prin intermediul angajaților proprii sau al colaboratorilor, practic de la măsurători efectuate, până la feedback post-vânzare suntem alături de ei și le oferim serviciile și produsele noastre în schimbul unui preț foarte avantajos.

Misiunea noastră

Suntem o echipă de tineri, dinamici, cu o forță aparte, caracteristică vârstei, care ne dorim să aducem îmbunătățiri în casele românilor. Oferim produse eco-friendly, pentru că ne pasă de mediul înconjurător, de eco-sistemul în care trăim, încercand în același timp să oferim clienților calitate la cele mai înalte standarde atunci când vine vorba de produse pentru design interior. Scopurile noastre sunt multiple, dar ne-am propus să insistăm în anii care urmează pe economisirea energiei. Scopul nostru principal este acela de a susține procesul românilor de a deveni prosumatori, protejând atât mediul, cât și nevoile lor, și economiile acestora.

Oferim o gamă largă de produse, de la tâmplărie PVC termopan/tripan, mobilier de bucătărie și băi, uși pentru interior din lemn stratificat și mdf, plăci ceramice, parchet laminat, canapele și colțare, paturi de dormitor, multe, și toate importante pentru fiecare casă. În curând ne vom mări paleta de produse și vom comercializa și monta chiar şi panouri solare, astfel încât clienții noștri să devină prosumatori, furnizori de energie, nu doar să-și scadă costurile cu energia la zero, ci să aibă posibilitatea de a o vinde în rețea.

Asemenea oricărui business, avem un țel: ne-am propus să devenim foarte competitivi în piață și să ne remarcăm prin disponibilitatea produselor cu dimensiuni standardizate, cu livrare sau ridicare imediată din stoc. Totodată, suntem pregătiți să ne ajutăm clienții cu produse realizate la comandă, care să întrunească nevoile lor în funcție de dimensiunile atipice furnizate de aceștia.

Ne dorim să ajungem în fiecare județ din România, iar mai apoi în fiecare oraș și comună, iar într-un final fiecare casă a românilor să conțină amprenta noastră. Suntem naționaliști, ne iubim țara și dorim să oferim tot ceea ce avem mai bun românilor, și mai ales să încurajăm consumul de produse românești. Poate ați remarcat, tricolorul se regăsește în logo-ul Glasspandoor.

Glasspandoor este o afacere creată de români, pentru români.” – Ucu Dima, general manager Glasspandoor

Păreri despre Glasspandoor – Ce s-a întâmplat de fapt cu ușile pentru interior

Pentru că la începutul anului 2022 aveam cele mai avantajoase prețuri din România, iar ușile pentru interior pe care noi le ofeream aveau un preț substanțial mai mic decât ceea ce ofereau concurenții noștri direcți, stocurile, deși foarte mari s-au epuizat rapid, iar noi am luat o decizie pe care multe societăți din România o practică, aceea de a vinde produse cu avans și livrare ulterioară a produselor. Nu am privit acest lucru ca pe o problemă, întrucât din momentul achitării avansului ofeream un termen de maxim 6 săptămâni până la livrarea efectivă a produselor, noi importând la vremea respectivă ușile de interior din Ucraina, iar timpul de livrare nu depășea în condiții normale 3-4 săptămâni. Toate aceste detalii, menționate anterior, erau astfel cum am descris transmise clienților, iar aceștia erau complet de acord cu aceste condiții.

Însă, inevitabilul s-a produs. Războiul a început, și totul s-a blocat. Asemenea altor business-uri, nici noi nu am fost feriți de efectele nefaste ale războiul din Ucraina. Pentru noi, cele mai mari piedici au apărut exact în categoria de produse unde realizasem cel mai mare flux de numerar din primul trimestru al anului, și anume în categoria de tâmplărie din lemn stratificat și mdf. Termenele scurte de livrare au devenit foarte lungi în prima fază, ca mai apoi să nu mai aibă loc, noi fiind în incapacitate de a mai realiza importuri din Ucraina în condițiile conflictuale din țara vecină. Acest lucru a generat păreri despre Glasspandoor, care sunt împărțite.

Regasindu-ne într-o situație la care nu se aștepta nimeni, am încercat să gestionăm situația cât de bine și profesionist am putut. Am contactat clienții și am oferit varianta restituirii avansului, însă fiind într-o criză globală în fază incipientă, foarte mulți s-au dovedit a fi înțelegători și au preferat să aștepte, sperând, ca noi toți de altfel, că situația din Ucraina se va ameliora. Din păcate, după cum bine știți și vedeți în continuare, realitatea a fost și este alta. Am trecut din nou la fapte, am resunat toți clienții care aveau comenzi în așteptare, explicandu-le că este imperios necesar să le restituim avansurile achitate, întrucât nu puteam onora comenzile, importul fiind imposibil de realizat.

Și de această dată au fost clienți înțelegători, care au acceptat restituirea contravalorii avansului achitat, și clienți care ne-au transmis că „nu este nici o problemă” și că sunt dispuși să aștepte până când vom relua importurile. Încă o variantă oferită a fost de a le livra uși de interior importate din Qatar. În timp ce unii clienți au fost de acord cu această variantă, alții au optat într-un final pentru restituirea banilor, dar nu ascundem faptul că și la ora și la data transmiterii acestui comunicat avem situații în care clienții așteaptă ușile din Ucraina, nu spunem că nu le vor primi, doar spunem că această situație nu depinde de noi. Situația a provocat o serie de nemulțumiri pe care le înțelegem, ne punem întotdeauna în locul clientului, și chiar înțelegem frustrările unui client aflat într-o astfel de situație, dar cumva, și acum sperăm să nu fim înțeleși greșit, parcă ne așteptam ca oamenii să nu fie atât de incisivi în exprimare în momentul plasării unei recenzii/recomandări pe Facebook sau Google.

Multe extrem de exagerate, cu calomnii aduse tuturor din firmă, de la omul de la curățenie până la conducere, toți făcuți cu ou și cu oțet. Recenzii care nu reflectau realitatea, noi fiind extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă comunicarea cu clientul, cunoşteam situația fiecăruia, care exprimată în online de unii, să ne scuzați dar au fost minciuni sfruntate. Mai mult, anumiți „oameni de bine” au lăsat recenzii de pe conturi ale prietenilor, cunoscuților, rudelor, care nici măcar nu au avut parte de o experiență de shopping cu noi.

Pentru noi a fost o lovitură grea, deoarece ne-am trezit în mediul online cu păreri despre Glasspandoor care nu sunt reale în totalitate, sunt exagerări sau chiar minciuni din partea unor persoane rău intenționate, care nu înțeleg gravitatea și consecințele unui război, unui caz de forță majoră. După cum menționam anterior, credem în transparență, sinceritate și loialitate față de clienți, sunt valorile noastre, de aceea am păstrat recenziile și nu am încercat să le ștergem sau să ne ascundem. Ne asumăm cele întâmplate și mergem înainte! De aceea, astăzi suntem aici, pentru a explica ce s-a întâmplat, întrucât în urma situației generate de război, imaginea Glasspandoor a avut de suferit.

O altă problemă evidențiată în părerile despre Glasspandoor care sunt negative a fost întârzierea livrării termopanelor, a tâmplăriei PVC cu sticlă termopan sau tripan care se realiza pe bază de comandă, produse cu dimensiuni atipice, altele decât cele disponibile în stoc cu ridicare sau livrare imediată. Și aici suntem datori cu o explicație.

Afacerea Glasspandoor a prins contur repede și ne-am făcut remarcați pe piață prin seriozitate și profesionalism, clienții care au apelat la produsele și serviciile noastre s-au înmulțit. Având însă o producție relativ mică, iar numărul de comenzi fiind unul foarte mare, am apelat la colaborări cu diverse fabrici pentru a putea onora fiecare comandă. Din păcate, ne-a scăpat din vedere faptul că valorile noastre nu sunt valabil generale pentru toate afacerile. Termenele promise nu au fost respectate și astfel au apărut întârzierile, implicit recenziile de „bine”. Acum dăm din casă, suntem în proces de achiziție a unei linii de producție semi-automate care va scurta timpul dintre momentul plasării comenzii și livrare.

Deși părerile despre Glasspandoor sunt mult mai mult pozitive decât negative, ne-am simțit datori să explicăm ce s-a întâmplat și care este povestea din spatele review-urilor negative. Înțelegem că unele dintre ele pot pune pe fugă potențialii clienți, însă sperăm ca sinceritatea noastră să îi ajute să își schimbe părerea. Pentru clienții mulțumiți de produsele și serviciile noastre, ne cunoașteți și ați călcat pragul cu încredere în business-ul nostru. Apoi ați revenit. Ne înclinăm în fața voastră. Dragi potențiali clienți noi, o să vă spunem și vouă ce le-am spus lor: suntem serioși și livrăm calitate, din toate punctele de vedere.

Cu deosebită considerație, echipa Glasspandoor.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Ce beneficii aduce pentru o companie folosirea unui cloud privat

Publicat

pe

De

cloud privat

Cloud-urile private reprezintă una dintre cele mai populare opțiuni pentru companiile care doresc să își modernizeze sau să își extindă centrul de date. Dar care sunt beneficiile pentru companii atunci când folosesc un cloud privat?

Un cloud privat este o soluție internă de cloud care este deținută de întreprinderea dumneavoastră, spre deosebire de a fi gestionată de un furnizor terț, cum ar fi Amazon Web Services sau Microsoft Azure. Sistemele de cloud privat oferă mai multe avantaje față de cloudurile publice, inclusiv mai multă flexibilitate și control asupra modului în care sunt stocate și gestionate datele dumneavoastră.

De asemenea, cloud-urile private permit utilizatorilor să acceseze resursele de oriunde de pe internet, ceea ce înseamnă că angajații pot lucra de la distanță fără a fi nevoiți să se conecteze la rețeaua biroului. Acest lucru poate crește productivitatea, permițând oamenilor să lucreze de acasă sau din alte locații în care altfel nu ar putea accesa resursele companiei.

Un cloud privat vă oferă, de asemenea, un control mai mare asupra modului în care sunt accesate și stocate datele dumneavoastră, deoarece acestea nu sunt expuse public, așa cum ar fi într-un mediu de cloud public. Acest lucru înseamnă că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la hackerii care pătrund în sistemul dvs. și care ar putea fura date sensibile.

Beneficiile utilizării unui cloud privat sunt numeroase și variază de la economii de costuri până la creșterea productivității

Primul și cel mai evident beneficiu este costul. Clou-ul privat este, în general, mult mai puțin costisitor decât cel public și pot fi implementat mult mai rapid. De asemenea, un cloud privat poate fi adaptat exact la nevoile dumneavoastră, astfel încât va funcționa întotdeauna la eficiență maximă.

Un alt beneficiu major este securitatea. Toate datele stocate într-un cloud privat sunt criptate, ceea ce înseamnă că este foarte dificil pentru hackeri să le fure sau să le corupă. Acest lucru înseamnă că veți avea mai multă liniște sufletească atunci când vă stocați datele în cloud.

Un alt beneficiu al utilizării cloud-ului privat este că permite companiilor să fie mai flexibile în ceea ce privește infrastructura lor. Acest lucru înseamnă că acestea pot crește sau micșora în funcție de necesități, fără a fi nevoite să își facă griji cu privire la capacitatea în exces sau la resursele neutilizate.

De asemenea, cloud-ul privat este mult mai ușor de gestionat decât un cloud public, deoarece nu necesită implicarea unor terțe părți în procesul de gestionare. Astfel, este mai ușor pentru companii să țină evidența datelor lor și să se asigure că standardele de conformitate sunt respectate în permanență!

De asemenea, cloud computing-ul privat permite organizațiilor să își reducă dependența de furnizorii terți, permițându-le să mențină controlul asupra propriilor date, a politicilor de securitate și a planurilor de recuperare în caz de dezastru. Acest lucru înseamnă mai puțin timp petrecut cu gestionarea furnizorilor externi și mai mult timp petrecut făcând ceea ce știți să faceți cel mai bine: să vă conduceți afacerea.

Cloud-ul privat este una dintre soluțiile de cloud cu cea mai rapidă creștere

Cheia succesului cloud-ului privat constă în capacitatea sa de a se adapta odată cu afacerea dvs. atunci când aceasta trebuie să se miște rapid. Cloud ul privat este conceput pentru a fi flexibil și adaptabil pe măsură ce compania dvs. crește sau se micșorează în timp. Această flexibilitate vă permite să vă adaptați rapid ca răspuns la condițiile de piață în schimbare, fie că asta înseamnă adăugarea de noi angajați sau închiderea unei divizii.

De asemenea, cloud-urile private sunt concepute cu securitatea în prim plan. Puteți fi siguri că datele dvs. sunt în siguranță împotriva amenințărilor externe, deoarece sunt stocate pe propriile servere și gestionate de propria dvs. echipă de profesioniști IT.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Avantajele unui bufet suedez la un eveniment special

Publicat

pe

De

Chez Odette

Un bufet este o opțiune excelentă pentru o petrecere de aniversare, deoarece oferă o mare varietate de opțiuni de mâncare. Acest lucru poate fi util pentru oaspeții cu restricții alimentare sau care doresc să încerce mai multe feluri de mâncare. Poate fi, de asemenea, o opțiune excelentă pentru oaspeți deoarece aceștia pot alege ce vor să mănânce și cât vor să mănânce. Bufetele pot fi, de asemenea, distractive pentru oaspeții care doresc să zăbovească mai mult sau să socializeze cu prietenii. În continuare, vă vom prezenta câteva avantaje ale folosirii unui bufet la un eveniment special:

Varietate de mâncăruri

Un bufet suedez oferă o gamă largă de opțiuni alimentare, inclusiv mâncăruri calde și reci. Acest tip de bufet este perfect pentru cei care doresc să încerce puțin din toate. Varietatea opțiunilor poate fi copleșitoare pentru unii, dar este ocazia perfectă de a gusta diferite tipuri de mâncăruri. De la carne și brânzeturi la salate și deserturi, există ceva pentru toată lumea la un bufet suedez.

Calitatea mâncării

Când vine vorba de mâncare de calitate, bufetul suedez este o alegere excelentă. Mâncarea este de obicei de înaltă calitate și proaspătă, ceea ce o face o opțiune excelentă pentru o ocazie specială.

Sunt accesibile și rentabile

Când vine vorba de hrănirea unui grup mare de oameni, bufetele suedeze sunt adesea cea mai accesibilă opțiune. Bufetele sunt foarte accesibile în ziua de azi și sunt multe firme care oferă acest tip de serviciu. ChezOdette este o astfel de firmă care, pe lângă bunătățurile pe ca vi le pune la dispoziție online sau în magazinul fizic, vă oferă și un serviciu special tip bufet.

Bufetele sunt o opțiune excelentă atunci când căutați mâncare care să satisfacă un grup mare de oameni. Sunt adesea la prețuri accesibile și oferă o varietate de opțiuni alimentare. Acest lucru face ca bufetele să fie o opțiune rentabilă pentru grupuri. În plus, bufetele permit oaspeților să se servească singuri, ceea ce poate fi convenabil pentru cei care doresc să mănânce în propriul ritm. Bufetele pot fi, de asemenea, o modalitate distractivă pentru oaspeți de a încerca alimente noi pe care nu le-ar fi încercat altfel.

Oferă comoditate

Un bufet suedez este convenabil deoarece elimină din start prepararea mesei acasă. Gătitul pentru grupuri mari poate fi o bătaie de cap. Trebuie să vă faceți griji că gătiți suficientă mâncare, să vă asigurați că toate sunt gătite uniform și apoi să curățați când ați terminat. Un bufet elimină toate aceste bătăi de cap. Puteți apela la serviciile unei firme de catering, iar aceasta se va ocupa de tot ce ține de mâncare. Acest lucru este convenabil mai ales dacă aveți mulți invitați și timp limitat.

Vă puteți bucura de ingrediente și alimente proaspete

Bufetele suedeze sunt o modalitate excelentă de a obține o varietate de alimente într-o singură masă. De obicei, au o selecție bună de salate, carne și garnituri. Dar ceea ce diferențiază cu adevărat bufetele suedeze este calitatea ingredientelor. O firmă de catering serioasă vă va pune la dispoziție mâncăruri proaspete, gătite cu ingrediente de calitate. Aceasta înseamnă că vă puteți bucura de o masă delicioasă, sănătoasă, fără să vă faceți griji pentru calitatea ingredientelor.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv16 ore inainte

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (II)

Liderii locali din Ploiesti ai PSD și edilul Andrei Volosevici au afectat nu doar imaginea județului și a municipiului reședință,...

Exclusiv2 zile inainte

Recrutarea Minervei vine dupa ce anul trecut Isarescu i-a angajat pe Dancila si pe Tudilica a lui Zavoranca

Liderii locali din Ploiesti ai PSD și edilul Andrei Volosevici au afectat nu doar imaginea județului și a municipiului reședință,...

Exclusiv3 zile inainte

Fost director la Apa Nova Bucuresti, fost Presedinte al CA la Veolia Iasi, cu zeci de dosare penale, Mihai Savin, directorul operatorului Termoficare Prahova impreuna cu edilul Andrei Volosevici isi bate joc de 130.000 de locuitori care au ramas fara apa calda

Liderii locali din Ploiesti ai PSD și edilul Andrei Volosevici au afectat nu doar imaginea județului și a municipiului reședință,...

Exclusiv4 zile inainte

Ce-i mai mananca si nu are cine sa-i scarpine!/Interese dolosive/Documente/PSD Prahova continuă scandalul/Așa rușine Ploiestiul niciodată n-a mai pățit

Liderii locali din Ploiesti ai PSD și edilul Andrei Volosevici au afectat nu doar imaginea județului și a municipiului reședință,...

Exclusiv6 zile inainte

Ziua când patru polițiști și-au încălcat jurământul de credință și au scuipat în obrazul statului de drept!/O faptă, trei sancțiuni

Comisia a decis  să trimită României o scrisoare de punere în întârziere, acordându-i un termen de patru luni pentru a...

Exclusiv7 zile inainte

Vor fi propusi spre retinere si trimisi in judecata doi patroni „smecheri” de la doua societati care au participat la „Catastrofa ecologica din Prahova”

Suntem deja la jumătatea anului, iar guvernanții încă se joacă de-a ”baba oarba” cu drepturile angajaților din sectorul de ordine...

ExclusivO săptămână inainte

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (II)

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L.,...

ROBOR ROBOR
SocialO săptămână inainte

3 soluții pentru a scăpa de ROBOR

● Ce este ROBORUL? ROBOR este abreviere de la Romanian Interbank Offered Rate și  este unul dintre indicii de referință...

ExclusivO săptămână inainte

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (I)

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L.,...

Pareri despre Glasspandoor Pareri despre Glasspandoor
AfaceriO săptămână inainte

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol...

ExclusivO săptămână inainte

BATAIE DE JOC/130 de mii de ploieșteni au rămas fără apă caldă datorita primarului Andrei Volosevici care nu a achitat si refuza sa achite facturile emise pentru serviciul prestat deja de catre Termoficare Prahova S.A.

Pentru că participarea la formele de protest anunțate la finalul anului 2021 a fost sub nivelul pe care organizațiile sindicale...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Ideile tale capata vizibilitate maxima pe o tabla magnetica, la propriu si la figurat!

Tabla magnetica a castigat definitiv competitia cu tablele traditionale si este aleasa cu incredere atat in institutii de invatamant, cat...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Domnul primar o joaca doar politic si se opune/Soluţia apei calde e în ograda lui Volosevici!

Nasul edilului (Albu Catalin de la Politia Locala Ploiesti) isi promoveaza imaginea sa si a Politiei Locale Ploiesti prin falsuri...

Exclusiv2 săptămâni inainte

CET Brazi trebuia să trecă în administrarea Primăriei încă din 2019!/Soluţia apei calde e în ograda lui Volosevici!/Vocabular de „mahala”

Problema furnizării apei calde în municipiul Ploieşti nu ar fi existat dacă o hotărâre din anul 2019 ar fi fost...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Val de ironii și critici in timpul conferinței de presă halucinante si manipulatoare sustinuta luni seară de primarul Andrei Volosevici, după ce orașul a rămas fără apă caldă

Audierea politistilor de frontiera de la Vama Moravita, care au fost trimisi in judecata in baza unor asa-zise dovezi adunate...

cloud privat cloud privat
Afaceri2 săptămâni inainte

Ce beneficii aduce pentru o companie folosirea unui cloud privat

Cloud-urile private reprezintă una dintre cele mai populare opțiuni pentru companiile care doresc să își modernizeze sau să își extindă...

Știrile Săptămânii