Connect with us

Exclusiv

Sindicaliștii Europol aduc dovezi – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Fostul consilier onorific al primarului Volosevici, Gerard Georgescu, trage un nou semnal de alarmă:

„Opriți, nașii, finii și amantele, ultimele zile din mandatul ‘clanului’ distrug ce a mai rămas din Ploiești! Ploieștenii nu beneficiază de siguranță… asta vrem!!! Surse din interiorul Poliției Locale Ploiești mă atenționează că dimineața, nașul Albu, directorul PL, a pregătit o nouă lovitură după ce organigrama cu grave probleme legale a trecut de CL și nu putea fi aplicată!!! O nouă organigramă în care se statuează Serviciul Juridic, o aberație agreată de oamenii lui Volosevici care au pierdut toate procesele în instanță, dar care vor să își mai angajeze câteva amante!!! De asemenea, prevederile noii organigrame încalcă principiile de funcționare în care peste 10% din posturi nu sunt de polițist, ci de personal auxiliar. Un exemplu bun sunt posturile serviciului de achiziții, secretariat, etc., serviciul inventat pentru prietenii politici!!! În dese rânduri am făcut observații privind necesitatea ca Poliția Locală să aibă mai puține posturi auxiliare în condițiile în care instituția nu își respectă atribuțiile funcționale față de cetățeni!! Directorul Albu își trage Serviciului de Protecția Mediului deși legea îl contrazice!!! Care Mediu, care Protecție!??? Solicit Consiliului Local Ploiești, consilierilor din majoritate, care doresc să o treacă pe repede înainte, să nu fie de acord cu acest afront adus Ploieștenilor!!”.

Reamintim ca, in data de 27 iunie 2024, Ziarul Incisiv de Prahova a atras atentia asupra legalitatii acestui demers :

„Directorul Poliției Locale Ploiești, Cătălin Albu, pare să facă modificări semnificative în structura organizațională a instituției, generând controverse și critici. Printre aceste modificări, se include transformarea unor posturi de execuție în poziții de Șef Serviciu, atrăgând astfel la conducere oamenii de încredere de la alte departamente. De asemenea, se pare că au fost făcute schimbări discutabile, cum ar fi desființarea postului de execuție al unui angajat cu probleme legale și alipirea unor structuri distincte cu atribuții diferite.

Aceste acțiuni ridică semne de întrebare privind legalitatea și corectitudinea acestor modificări. De exemplu, conform Legii 296/2023 care prevede desființarea funcției publice de șef birou, Albu pare să opteze pentru înființarea unor poziții de Șef Serviciu, care aduc o creștere a cheltuielilor bugetare în loc de economii. Există claritate în lege cu privire la transformarea structurilor în compartimente funcționale sau servicii, în funcție de numărul de funcții publice de execuție pe care le au. Este esențial ca orice modificare în cadrul unei instituții să respecte întocmai prevederile legale și să aibă în vedere interesul public și buna funcționare a serviciilor oferite.

Organigrama prezenta care este si aceasta atacata in instanta

Astfel, inca directorul Politiei Locale Ploiesti – Catalin Albu – își „trage” un scaun de sef,  din biroul Protecția Mediului, post de Șef Serviciu, de la 6 posturi de execuție mai aduce 4 posturi , aducând-si astfel oamenii de încredere de la Ordine Publică și de la alte structuri. De la Ordine Publica sunt personaje agreate de finul sau, actualul primar, inca in functie (N.R – Chiar nu intelegem ce fac organele de cercetare penala…).

De la biroul Evidența Persoanelor, desființează postul de execuție al unui angajat dat afară, în urma unei evaluări nelegale, deși angajatul respectiv a contestat în instanță și se află pe rol iar în cazul câștigării procesului acesta să nu mai poată fi reîncadrat în postul avut, a atașat personalul contractual din cadrul biroului Dispecerat și si-a făcut serviciu, primind astfel postul de șef serviciu.

De asemenea, această mutare și alipire a biroului Dispecerat, structură cu personal contractual, la structura evidența persoanelor, structură cu funcții publice este ilegală deoarece funcția de șef a noului serviciu necesită modificarea cu peste 50% a atribuțiilor

Același lucru, cu modificarea atribuțiilor au făcut și la structura nou înființată : Serviciul Disciplina în Construcții -Afisaj stradal și Activități comerciale, amestecând atribuțiile structurii Disciplina în Construcții cu atribuțiile structurii Control Comercial

Structura Control Comercial a fost desființată și a fost comasată cu structura Disciplina în construcții și au format un serviciu struțo-camila cu atribuții amestecate

Hodorog Gabriel a fost recompensat și el cu un post de Șef Serviciu, înființând o altă structură struțo-camila alipind la structura financiar-contabilitate, structura Relații cu Publicul, Comunicare, Managementul Calității care a fost desființată și structura Proceduri, amestecând astfel atribuțiile

In loc să respecte Legea 296/2023 privind unele măsuri fiscal -bugetare prin care este desființată funcția publică de șef birou, și prin care se presupune că se va face o economie la buget, Catalin Albu înființează posturi de șef serviciu, mai bine plătite care duc la creșterea bugetului.

Legea este clară… funcția de șef birou dispare, iar structurile respective se transformă în compartimente funcționale. Dacă structurile au cel puțin 10 funcții publice de execuție acestea funcționează ca Servicii, dacă nu, devin compartimente. Deci, acesti baietasi „destepti” trebuie sa  devina funcționari publici de execuție, in nici un caz sa fie „inaintati” in functii de sefi de serviciu.

SMECHERIA – Organigrama propusa initial

Poliția Locală este formata din directori și șefi de servicii!!!”

Dar sa vedem ce zice legea

Acum au ramas probl;eme de legalitate la noua Organigrama, propusa azi!

Analiza succinta a dispozitiilor Legii nr 296 din 26 octombrie 2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung

Art XVIII din Legea nr 296/2023

(2) Personalul incadrat in functia publica de sef birou beneficiaza de toate drepturile legale odata cu eliberarea din functia publica, inclusiv prin ocuparea, in conditiile legii, a unei functii publice de conducere ierarhic superioare corespunzatoare vechimii, studiilor de specialitate sau a unei functii publice de executie vacante corespunzatoare vechimii, studiilor de specialitate de comun acord cu conducerea entitatii publice din care face parte. Daca nu exista o functie publica vacanta corespunzatoare, postul ocupat de acesta se transforma in functie publica de executie care corespunde studiilor de specialitate si vechimii in specialitatea functionarului public de conducere, de regula, la nivelul structurii de organizare din care a facut parte acesta. Functia publica de conducere de sef birou poate fi transformata intr-o functie publica de conducere superioara cu incadrarea in normativul de personal si procentul de functii de conducere prevazute de prezenta lege si personalul cu functie publica de sef birou o poate ocupa cu acordul acestuia, daca personalul care a detinut functia publica de sef birou indeplineste conditiile de vechime, experienta si studii de specialitate prevazute de lege pentru acea functie publica de conducere.

 Art XX din Legea nr 296/2023

  • La articolul 391 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 57/2019 privind Codul administrativ, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr 555 din 5 iulie 2019, cu modificarile si completarile ulterioare, alineatul (3) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

„(3) Structura organizatorica a autoritatilor si institutiilor publice trebuie sa respecte urmatoarele cerinte:

  1. Pentru constituirea unui serviciu este necesar un numar de minimum 10 posturi de executie;
  2. Pentru constituirea unei directii este necesar un numar de minim 20 posturi de executie;
  3. Pentru constituirea unei directii generale este necesar un numar de minim 35 de posturi de executie”

 DIN ANALIZA celor doua texte de lege mai sus mentionate se desprind urmatoarele concluzii:

 Prin articolul XX se stabileste modul in care se modifica art 391 din O.U.G nr 57/2019 (pentru constituirea unui serviciu este necesar un numar de minimum 10 posturi de executie);

  1. Deci persoanele care ocupau functia de sef birou, IN MOMENTUL INTRARII in vigoare a Legii nr 296/2023, se mentin in aceasta functie pana la aprobarea noilor organigrame, state de functii, regulamente de organizare si functionare, pastrandu-si, prin mentinerea in functie, drepturile salariale corespunzatoare functiei de sef birou.
  2. Ulterior mentinerii in functie a persoanelor care ocupa functia de sef birou, dar NU MAI TARZIU de 30.06.2024 (termen prorogat de la data initiala de 31.12.2023), se vor adopta noi organigrame in care functia de sef birou va fi transformata in functie de conducere superioara de sef serviciu, daca pe baza organigramei in vigoare in momentul adoptarii Legii nr 296/2023 respectiva persoana indeplinea conditiile de vechime, experienta si studii de specialitate prevazute de lege pentru acea functie de conducere, dar mai ales conditia de a avea un numar de minim 10 posturi de executie in subordine (conform art XX).
  3. O interpretare CONTRARA a celei mentionate mai sus prin care s-ar considera ca in baza unor noi organigrame, adoptate ulterior intrarii in vigoare a Legii nr 296/2023, s-ar decide ce personal incadrat pe functia de sef birou beneficiaza de posibilitatea ca respectiva functie desfiintata sa fie transformata in functie superioara (sef serviciu), CONTRAVINE in mod direct si clar scopului reglementarii legale care a vizat diminuarea ponderii functiilor publice de conducere in totalul functiilor si a cheltuielilor cu sutinerea drepturilor salariale corespunzatoare.

 CONCLUZIE:

Doar personalului care ocupa functia de sef birou si avea in subordine un numeric de minim 10 posturi de executie in organigrama in vigoare la data adoptarii Legii nr 296/26.10.2023 i se poate transforma functia in una superioara (sef serviciu), prin noua organigrama. Infiintarea posturilor de sef serviciu prin comasarea unor departamente sau cresterea numericului pentru a se incadra in minimul stabilit de lege, prin transferarea unor posturi din cadrul altor departamente, ulterior intrarii in vigoare a Legii nr 296/2023 contravin scopului pentru care aceasta a fost adoptata. 

In concluzie, nasul edilului nu poate deveni sef de serviciu, dar este problema stricta a consilierilor locali. (Cerasela N.).

 

Cultură

Magia Jucăriilor Personalizate: Când Ursulețul de Plus Îți Spune Poezia Favorită

Publicat

pe

Într-o lume în care copiii sunt înconjurați de ecrane și tehnologii avansate, există o magie aparte în simplitatea unei jucării de pluș. Însă, ce-ar fi dacă această jucărie, acest prieten de nădejde, ar putea să prindă viață? Imaginați-vă un ursuleț de plus care nu doar că oferă alinare și căldură, dar care, la o simplă atingere, îți recită poezia favorită sau îți cântă un cântecel de leagăn. Acesta nu este un vis îndepărtat, ci o realitate adusă la viață de ursuleti de plus.

Când vine vorba de copilărie, puține lucruri sunt la fel de prețioase precum jucăriile de plus. Aceste mici prieteni pufoși nu doar că oferă confort și siguranță, dar pot deveni adevărați parteneri de aventură în lumea imaginară a celor mici. Fiecare ursuleț de plus are potențialul de a deveni un povestitor, un confident sau chiar un erou în jocurile copiilor. Cu jucariile de plus, părinții pot crea jucării unice, personalizate, care să reflecte personalitatea și preferințele fiecărui copil, transformând fiecare zi într-o poveste nouă și fascinantă.

Joaca – Cel mai Bun Profesor Copiii învață cel mai bine atunci când se joacă.

Joaca nu este doar o formă de distracție, ci și un proces natural prin care cei mici își descoperă lumea. Prin joc, copiii își dezvoltă imaginația, își întăresc abilitățile sociale și cognitive și își formează încrederea în sine. Jucăriile personalizate, precum cele disponibile în categoria jucarii de plus cu sunet, transformă această experiență într-o aventură captivantă. Adăugarea unui înregistrator audio permite jucăriei să devină nu doar un companion loial, ci și un adevărat profesor, redând povești, cântece sau mesaje personalizate care îmbogățesc universul copilului.

De ce să Alegi un Ursuleț cu Înregistrator Audio?

Părinții caută mereu soluții pentru a-și liniști copiii înainte de culcare. Imaginați-vă un ursuleț de plus care, la o simplă atingere, începe să redea o poveste de noapte bună sau un cântec de leagăn liniștitor. Acest ritual auditiv nu doar că face tranziția către somn mult mai ușoară, dar oferă și copilului senzația că este înconjurat de iubire și siguranță. Dispozitivele disponibile în secțiunea inregistrator audio jucarii permit părinților să înregistreze propriile mesaje, creând astfel o conexiune emoțională profundă și o prezență constantă chiar și atunci când nu sunt fizic alături de cel mic.

Cadouri Magice de 1 și 8 Martie

Luna martie aduce cu sine două dintre cele mai frumoase sărbători dedicate femeilor din viața noastră – Ziua Mamei (1 martie) și Ziua Femeii (8 martie). Ce poate fi mai emoționant decât să oferi un ursuleț de plus personalizat, care să redea un mesaj special sau o melodie dragă? Fie că este vorba despre un mesaj de dragoste pentru mamă sau o surpriză pentru bunică, un astfel de cadou va aduce zâmbete și lacrimi de bucurie.

Indiferent că este vorba despre o aniversare, o sărbătoare sau pur și simplu un gest de iubire, jucăriile de plus personalizate cu înregistrator audio sunt un cadou care va aduce zâmbete pe chipurile copiilor. Investiți în amintiri de neuitat și oferiți-le celor mici o parte din magia copilăriei prin aceste jucării speciale!

Beneficiile Educaționale ale Jucăriilor Personalizate

  • Dezvoltarea vorbirii: Copiii mici învață prin imitare, iar un ursuleț care recită poezii sau cântecele preferate poate deveni un adevărat profesor de vocabular. Repetând sunetele și cuvintele, cei mici își îmbogățesc limbajul, învață pronunția corectă și dezvoltă abilități esențiale de comunicare.
  • Îmbunătățirea memoriei: Repetiția este cheia învățării, iar ascultarea acelorași povești sau cântece ajută copiii să își consolideze memoria auditivă. Fiecare rând recitat de ursulețul de plus devine o cărămidă în construcția unei memorii puternice, oferindu-le celor mici capacitatea de a reține informații importante și de a-și dezvolta abilitățile cognitive.
  • Susținerea rutinei zilnice: Un cântec special pentru somn sau un mesaj vesel dimineața poate transforma rutina zilnică într-o experiență plăcută și predictibilă. Începerea fiecărei zile cu o voce familiară sau adormirea pe acordurile unui cântec preferat ajută copiii să se simtă în siguranță și să își formeze obiceiuri sănătoase încă de mici.

Concluzia Magică a Jucăriilor Personalizate

Un ursuleț de plus personalizat nu este doar o jucărie – este un prieten loial, un profesor dedicat și o sursă neprețuită de confort emoțional. Investiția într-o astfel de jucărie înseamnă mult mai mult decât o bucurie trecătoare; este o alegere conștientă care contribuie profund la dezvoltarea armonioasă și echilibrată a copilului tău, oferindu-i siguranță, încredere și amintiri de neuitat.

Citeste in continuare

Administrație locală

SEO în 2025: Strategii Esențiale pentru Site-urile din România/seoclub.ro

Publicat

pe

Într-o lume digitală în continuă evoluție, strategia SEO rămâne un element-cheie pentru succesul oricărui business online. Anul 2025 vine cu schimbări importante în peisajul optimizării pentru motoarele de căutare, iar site-urile din România trebuie să se adapteze rapid pentru a rămâne competitive. În acest articol, vom explora principalele tendințe SEO pentru 2025, modificările necesare la nivel de site-uri și cum proprietarii de afaceri pot beneficia de articole educative pentru a-și îmbunătăți vizibilitatea online.

  1. Inteligența Artificială și SEO: Mai mult decât un trend

În 2025, Inteligența Artificială (IA) va continua să joace un rol crucial în SEO, transformând modul în care site-urile sunt indexate și clasate în rezultatele motoarelor de căutare. Algoritmii de căutare devin tot mai inteligenți și pot interpreta nu doar cuvintele cheie, ci și contextul și intenția din spatele fiecărei interogări. Google prioritizează tot mai mult conținutul care oferă valoare reală utilizatorilor, penalizând site-urile care folosesc practici învechite precum „keyword stuffing” sau conținut de slabă calitate. IA este utilizată pentru a analiza comportamentul utilizatorilor, identificând tiparele de căutare și oferind rezultate personalizate. Astfel, optimizarea cuvintelor cheie trebuie să fie mai naturală, integrată armonios în conținut și orientată spre nevoile reale ale utilizatorilor, punând accent pe relevanță și autenticitate.

  1. Experiența utilizatorului (UX) devine un factor SEO esențial

Optimizarea site-ului pentru o experiență de utilizare fluidă este un „must” în 2025. Viteza de încărcare a paginii, navigarea intuitivă și designul responsive sunt factori care influențează poziționarea în SERP. Proprietarii de site-uri trebuie să acorde o atenție deosebită acestor aspecte pentru a evita penalizările algoritmilor.

Pentru o strategie SEO solidă și adaptată pieței din România, este esențial să colaborezi cu specialiști care înțeleg dinamica locală și internațională a optimizării pentru motoarele de căutare. Experții de la servicii SEO România oferă soluții personalizate, de la audituri SEO detaliate până la strategii complexe de creștere a vizibilității organice, garantând rezultate măsurabile și sustenabile.

  1. Conținutul video și căutările vocale câștigă teren

Pe măsură ce platformele de social media și motoarele de căutare se axează tot mai mult pe conținutul video, este esențial ca site-urile să includă astfel de materiale în strategia lor de conținut. Videoclipurile de tip tutorial, prezentările de produse și interviurile sunt doar câteva exemple de conținut video care pot crește engagementul și timpul petrecut pe site.

De asemenea, căutările vocale influențează selecția cuvintelor cheie, aducând în prim-plan frazele naturale, întrebările directe și optimizarea pentru „long-tail keywords” ce reflectă modul în care utilizatorii formulează întrebări reale. Adaptarea conținutului pentru a răspunde întrebărilor specifice, precum „Cum să…?”, „Care este cel mai bun…?”, „Unde pot găsi…?”, poate îmbunătăți considerabil șansele de a apărea în featured snippets și în rezultatele căutărilor vocale. Aceasta înseamnă că site-urile ar trebui să integreze secțiuni de tip FAQ, să utilizeze structuri de propoziții clare și să prioritizeze un limbaj accesibil și conversațional.

  1. SEO tehnic: Fundația unui site de succes

Un audit SEO eficient poate face diferența între un site care performează și unul care stagnează. Acesta include o analiză detaliată a tuturor aspectelor tehnice, precum viteza de încărcare a paginilor, structura URL-urilor, optimizarea meta tagurilor și a fișierelor media, precum și verificarea erorilor de indexare. Implementarea de date structurate (schema.org) este, de asemenea, esențială pentru a facilita înțelegerea conținutului site-ului de către motoarele de căutare. Descoperă mai multe despre importanța unui audit SEO România realizat de profesioniști, care poate identifica oportunitățile de îmbunătățire și poate propulsa site-ul tău în topul rezultatelor de căutare.

  1. Conținut educativ pentru clienți: De ce este important?

Clienții care înțeleg importanța SEO și modul în care acesta funcționează sunt mai predispuși să investească în strategii de optimizare pe termen lung. Educația acestora prin articole de specialitate, ghiduri practice și studii de caz relevante poate face diferența între un client ocazional și unul loial. Articolele educative nu doar informează, ci și construiesc încredere, oferind exemple concrete despre cum SEO poate influența pozitiv performanța unui site, atât pentru afacerile mici, cât și pentru cele de tip e-commerce. Aceste resurse contribuie la clarificarea conceptelor complexe și demonstrează modul în care o strategie bine implementată poate aduce rezultate tangibile, cum ar fi creșterea traficului organic și îmbunătățirea ratei de conversie.

O strategie eficientă de „Optimizare SEO” implică nu doar ajustări tehnice, ci și educarea continuă a clienților despre importanța și beneficiile optimizării. Experții de la Optimizare SEO oferă soluții complete, de la consultanță și audit SEO, până la implementarea de strategii avansate care generează rezultate concrete și măsurabile.

Concluzii și Recomandări

Adaptarea la noile tendințe SEO din 2025 nu este doar o opțiune, ci o necesitate pentru orice business online din România care dorește să rămână relevant și competitiv. O strategie SEO bine gândită, care combină optimizarea tehnică, crearea de conținut valoros și îmbunătățirea experienței utilizatorului, poate transforma un site obișnuit într-o resursă valoroasă pentru vizitatori și un lider în industrie. Într-o piață dinamică, unde algoritmii motoarelor de căutare evoluează constant, colaborarea cu experții SEOClub îți poate asigura un avantaj strategic. Nu lăsa site-ul tău în umbra concurenței – investește în SEO profesionist și transformă-ți platforma online într-un magnet pentru vizitatori și clienți loiali!

Citeste in continuare

Administrație locală

Certificatul Constatator Extins – Ce Este și Cum Se Obține

Publicat

pe

De

Certificatul constatator extins este un document esențial pentru orice firmă din România. Acesta conține informații detaliate despre companie, inclusiv date despre asociați, administratori, obiectul de activitate și indicatorii financiari. 

Documentul este eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) și este necesar în multe situații juridice și comerciale.

Obținerea certificatului constatator extins poate părea complicată, dar procesul este simplu și accesibil. Fie că ai nevoie de el pentru licitații, parteneriate de afaceri sau obținerea unui credit, acest document oferă garanția că firma ta operează în conformitate cu legea.

Importanța certificatului constatator extins

Certificatul constatator extins joacă un rol crucial în activitatea unei firme. Iată principalele motive pentru care acest document este necesar:

  1. Transparență – Oferă o imagine clară și actualizată asupra situației firmei.
  2. Credibilitate – Demonstrează că firma funcționează legal și este conformă cu reglementările în vigoare.
  3. Conformitate legală – Este necesar pentru participarea la licitații, obținerea de finanțări și diverse proceduri legale.
  4. Acces rapid la informații – Autoritățile și partenerii de afaceri pot verifica rapid datele firmei prin acest document.
  5. Evita complicațiile juridice – Un certificat constatator extins actualizat poate preveni probleme legale sau administrative.

Cum să obții certificatul constatator extins

Obținerea certificatului constatator extins este un proces simplu, dar trebuie respectați câțiva pași.

Metoda online – rapidă și eficientă

Cea mai simplă metodă de a obține certificatul este prin intermediul portalului InfoCert al ONRC. Pașii sunt următorii:

  1. Accesează portalul InfoCert – Înregistrează-te pe platforma online a ONRC.
  2. Completează formularul – Alege tipul certificatului și completează datele firmei.
  3. Achită taxa – Tariful standard este de 30 de lei, dar poate varia în funcție de solicitare.
  4. Primește certificatul – Documentul este eliberat electronic, cu semnătură digitală, și poate fi descărcat imediat.

Obținerea certificatului la ghișeu

Dacă preferi metoda clasică, poți solicita certificatul direct la sediul Registrului Comerțului. Procedura este similară cu cea online, dar poate dura mai mult din cauza timpului de procesare. Este necesară depunerea unei cereri și achitarea taxei la casierie.

Prin intermediul unui reprezentant legal

În cazul în care nu te poți ocupa personal de obținerea certificatului, un avocat sau un contabil autorizat poate face solicitarea în numele firmei. Pentru aceasta, va fi necesară o împuternicire notarială.

Avantajele certificatului constatator extins

Certificatul constatator extins oferă multiple beneficii pentru orice firmă:

Acces rapid la informații oficiale

Documentul conține toate datele esențiale despre firmă, actualizate și verificate de ONRC. Acest lucru ajută la evitarea erorilor și neclarităților.

Ușurință în colaborare cu partenerii de afaceri

Firmele care doresc să încheie parteneriate vor avea încredere într-o companie care poate furniza un certificat constatator actualizat. Acest document demonstrează seriozitate și transparență.

Evitarea problemelor juridice

Un certificat constatator extins poate preveni eventuale probleme legale, deoarece conține toate informațiile oficiale recunoscute de autorități. Este util mai ales în cazuri de litigii sau controale fiscale.

De ce ai nevoie de certificatul constatator extins chiar acum?

Certificatul constatator extins este un document indispensabil pentru orice firmă care dorește să funcționeze legal și să colaboreze eficient cu partenerii de afaceri. Acesta oferă transparență, credibilitate și ajută la evitarea problemelor juridice.

Obținerea certificatului este un proces simplu, iar metoda online este cea mai rapidă și eficientă. Asigură-te că ai mereu un certificat actualizat pentru a evita complicațiile și pentru a demonstra partenerilor că firma ta este de încredere.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized23 de ore inainte

Fabrica FORTEM, cu cea mai mare capacitate de producție de BCA din Europa, se deschide la Iernut, Mureș

23 aprilie 2025 – DVI Production, deținătorul brandului FORTEM, producător de elemente liniare de zidărie, deschide în județul Mureș, la...

Uncategorized2 zile inainte

Implanturile mamare Investitie in increderea de sine

Implantul mamar este una dintre cele mai populare interventii estetice din lume, dorita de numeroase femei care isi doresc o...

Afaceri6 zile inainte

Cum să găsești cea mai potrivită agenție SEO pentru business-ul tău

Primul pas pentru a găsi agenția SEO potrivită este clarificarea obiectivelor de business și așteptărilor legate de rezultate. Fie că...

CulturăO săptămână inainte

Fotografiile de nuntă nu sunt doar amintiri. Sunt felul în care ți-o vei reaminti.

În ziua nunții, trăiești totul pe repede-înainte. Te pregătești, zâmbești, alergi, poate plângi puțin, râzi mult. Nici nu-ți dai seama...

AfaceriO săptămână inainte

RMN Cluj oferă rezultate RMN în maxim 24 de ore, pentru diagnostic rapid și precis

Centrul de imagistică medicală RMN Cluj vine în întâmpinarea pacienților cu un serviciu inovator și extrem de eficient: rezultate ale...

Afaceri2 săptămâni inainte

Optimizarea SEO tehnică îmbunătățește vizibilitatea și clasamentul în motoarele de căutare

Cuprins rapid pentru articol – Accesează ușor secțiunile importante Îmbunătățirea vitezei de încărcare a paginilor Optimizarea structurii URL-urilor și a...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Inovații și personalizări pentru pescari avansați

Într‑o eră în care tehnologia și experiența de teren se împletesc pentru a oferi soluții tot mai sofisticate, monturi feeder...

Afaceri2 săptămâni inainte

Căminul de bătrâni din București „Acasă la Bunici” – alegerea celor care își iubesc părinții

Căutați un cămin de bătrâni în București unde părinții sau bunicii dumneavoastră să se simtă în siguranță, apreciați și bine îngrijiți? Acasă la...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Cum un produs deosebit poate transforma experiența ta

Când îți dorești o experiență deosebită, alegerea produselor de calitate este esențială. Dacă ești pasionat de gusturi intense și ai...

Afaceri2 săptămâni inainte

Mituri despre aerul conditionat portabil: raceste camera sau doar te pacaleste?

Cel mai bun aer conditionat portabil a devenit din ce in ce mai cautat, mai ales in randul celor care...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Înconjurați de Natură Aventuri și Relaxare în Resortul Delta

Dacă sunteți în căutarea unei vacanțe de neuitat, care combină relaxarea cu aventura, resortul Delta este destinația perfectă pentru dvs....

Uncategorized3 săptămâni inainte

Senzor Parcare Audi: Tehnologie de Precizie pentru Manevre Impecabile

Audi este recunoscut pentru ingineria sa de înaltă clasă și pentru integrarea tehnologiei avansate în fiecare model. Un aspect esențial...

Afaceri3 săptămâni inainte

Clinica RMN București Lansează Serviciul RMN cu Sedare pentru Pacienții cu Claustrofobie

RMN București  anunță introducerea serviciului specializat de RMN cu sedare, o soluție inovatoare destinată persoanelor care suferă de claustrofobie și celor...

Politică locală3 săptămâni inainte

Nicușor Dan nu e omul tuturor. Și asta e foarte bine.

Începe din nou campania electorală. Începe din nou perioada în care fiecare candidat încearcă să spună ce vrei să auzi....

Politică locală3 săptămâni inainte

Generația care nu mai iartă. Ce își doresc, de fapt, tinerii de la un lider politic

Tinerii din România nu mai sunt publicul ușor de impresionat de odinioară. Nu mai votează „cum zice familia”, „cum dă...

Politică locală3 săptămâni inainte

Ce rămâne din democrație când nu mai există opoziție reală?

Există o tăcere tot mai apăsătoare în politica românească. Nu lipsesc vocile, nu lipsesc opiniile, ci lipsește ceva fundamental: opoziția...

Știrile Săptămânii