Exclusiv
Un apel la responsabilitate – Ziarul Incisiv de Prahova
Presiuni și intimidări în Penitenciarul Spital Rahova: Dezvăluiri senzationale despre abuzuri în Poliția Penitenciară
Situația critică a poliției penitenciare
Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor a expus o situație alarmantă în contextul activității poliției penitenciare, evidențiind presiunile și intimidările la care sunt supuși agenții. Acești agenți se confruntă cu abuzuri din partea unor ofițeri, care par incapabili să gestioneze situațiile critice din penitenciare.
Acuzații grave împotriva ofițerilor
Printre persoanele vizate se află Cătălin Sava, șeful sectorului operativ al Penitenciarului Spital Rahova, considerat principalul responsabil pentru evadarea unui infractor periculos. De asemenea, Cosmin Vintilă, cunoscut sub numele de „HAM-HAM”, a fost acuzat de comportament nepotrivit față de colegii săi. Acesta din urmă a fost criticat pentru că umilește agenții din subordine.
Reacția conducerii în fața abuzurilor
Federația a subliniat că, în ciuda rapoartelor asupra comportamentului abuziv, conducerea nu a luat măsuri corective adecvate. Directorul unității a fost informat cu privire la situația de intimidare, dar a afirmat că nu poate face nimic în privința aceasta, ceea ce ridică semne de întrebare cu privire la normele de conducere din penitenciar.
Incidente neglijate și lipsa măsurilor corective
De asemenea, au fost menționate incidente grave care nu au fost gestionate corespunzător, cum ar fi o asistentă medicală mustrată pentru salvarea unui deținut, absența infirmierelor în turele de noapte și tratamentul inadecvat al deținutelor. Aceste situații sugerează o gestionare deficitară a problemelor interne și o lipsă de interes din partea conducerii pentru soluționarea lor.
Contextul și solicitările sindicatelor
În contextul acestor abuzuri, sindicatele din penitenciare fac apel la Ministerul Justiției pentru a interveni, având în vedere incapacitatea ANP de a controla comportamentele nepotrivite ale ofițerilor. Aceste dezvăluiri subliniază nevoia urgentă de reformă în sistemul penitenciar, pentru a proteja drepturile agenților și a asigura un mediu de muncă sigur și corect.
Speranța rămâne că măsurile necesare vor fi luate pentru a îmbunătăți situația poliției penitenciare și pentru a preveni perpetuarea abuzurilor.
Critici ascuțite la adresa Serviciului Siguranța Deținerii Corespunzătoare: „Proștii lu’ Marinică” și mediocritatea din ANP
Severitatea observațiilor din interiorul ANP
Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor lansează acuzații dure la adresa Serviciului Siguranța Deținerii Corespunzătoare (SSDC), evidențiind proasta pregătire a ofițerilor și viziunea mediocră din interiorul sistemului penitenciar. Aceste critici sunt evidentiate printr-o analogie dură, comparând ofițerii cu „pantofii lui Vizitiu” și „șosetele lui Movilă”, subliniind faptul că aceștia par să aibă o cunoștință mai bună despre muncile din penitenciar decât cei care ar trebui să fie specialiști.
Critica asupra abilităților ofițerilor din SSDC
Critica subliniază că mulți ofițeri în SSDC au doar câțiva ani de experiență, ceea ce afectează în mod negativ eficiența și profesionalismul necesar în gestionarea situațiilor de siguranță din penitenciare. Această lipsă de experiență și abordarea superficială a problemelor creează un climat de neîncredere și neputință în sistem.
Triumful cantității asupra calității
“Serviciul Siguranță” este acuzat că a sacrificat calitatea pentru cantitate. Cu o structură interioară care pare să fie dominată de ofițeri cu grade administrative și un singur comisar șef, profesionalismul a fost înlocuit de un sistem de „achiziții la kil”, manifestând o abordare superficială și neglijentă a misiunilor de siguranță.
Limba de lemn și jargonul specific din penitenciare
Se critică, de asemenea, utilizarea excesivă a unor termeni de specialitate, precum „corespunzător”, indicând o comunicare ineficientă și un limbaj de lemn care nu aduce nimic concret în evaluarea situațiilor din penitenciar. Exprimările redundante denotă o lipsă de claritate și precizie în discuțiile interne.
Consecințele mediocrității în sistemul penitenciar
În concluzie, critica subliniază că „proștii lu’ Marinică” par să aducă o erodare a valorilor morale și profesionale din penitenciare, conducând la un sistem incapabil să răspundă adecvat provocărilor pe care le întâmpină. Aceasta devine o realitate alarmantă care a generat îngrijorare nu doar printre angajați, dar și în rândul liderilor de sindicat, care se tem de viitorul sistemului penitenciar în această formă de funcționare.
Proștii lu’ Marinică”: Critici severe la adresa corupției din ANP și mușamalizarea informațiilor
Acuzații de corupție în construcția penitenciarelor
Într-un articol recent, Pro TV a ridicat semne de întrebare grave cu privire la corupția din spatele construcției penitenciarelor Unguriu și Berceni, acuzând Administrația Națională a Penitenciarelor (ANP), condusă de Dan Halchin, de suspiciuni de corupție și de mușamalizarea acestora. Critica a evidențiat cum ofițerii din acest sector se ascund în spatele tertipurilor pentru a-și proteja abuzurile, lăsând o umbră de incertitudine asupra transparenței instituției.
Mediocritatea și abuzurile din Serviciul Siguranță
Acuzații la adresa Serviciului Siguranța Deținerii Corespunzătoare (SSDC), descriind ofițerii ca având o experiență limitată, ceea ce duce la o slăbire a competenței instituției. Prin comparații dure, se subliniază că ofițerii nu sunt capabili să îndeplinească responsabilitățile esențiale din penitenciare, generând un climat de instabilitate și neîncredere.
Refuzul de a furniza informații de interes public
Sindicatele acuză ANP că ignoră solicitările de informații de interes public, arătând astfel o tendință de mușamalizare a realității din sistem. Refuzurile repetate de a colabora cu organizațiile sindicale amplifică suspiciunile despre o cultură de secretomanie și lipsă de transparență în cadrul ANP-ului.
Implicarea Federației Sindicatelor în lupta împotriva corupției
Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) joacă un rol activ în tentativa de a aduce faptele de corupție în atenția autorităților competente. Aceasta solicită transparentizarea informațiilor și tragerea la răspundere a celor vinovați, remarcată printr-o cerere adresată lui Dan Halchin, care include statistici despre evadări, sinucideri și alte incidente grave.
Misiunea lui Dan Halchin sub presiune
În contextul acestor acțiuni, Dan Halchin se confruntă cu întrebări insistente din partea sindicatelor și a opiniei publice. Negarea lui de a răspunde la întrebările FSANP sugerează o dezechilibrare a sistemului, generând îngrijorări privind integritatea sa profesională și capacitatea de a gestiona în mod adecvat problemele din penitenciare.
Aceste dezvăluiri subliniază o criză de încredere în cadrul ANP și determină necesitatea unei reforme profunde în administrația penitenciară. Acțiunile sindicatului și ale mass-media devin tot mai importante în scopul repunerii în drepturi a sistemului penitenciar românesc și asigurării transparenței și responsabilității în gestionarea acestuia. Vom reveni cu dezvaluiri senzationale. (Cristina T.).
Exclusiv
Avertismente și nepotism – Ziarul Incisiv de Prahova
Concursuri disimulate in MEAT
Alertele privind angajările din MEAT
Ziarul de investigații și dezvăluiri Incisiv de Prahova atrage atenția asupra unor posibile iregularități în organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor în Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Se pare că, deși Direcția Națională Anticorupție (DNA) a acționat asupra sinecurilor din ministere, aranjamentele pentru angajări continuă.
Iata ca aranjarea unor concursuri pentru ocuparea unor posturi in administratia centrala de specialitate nu s-a incheiat chiar daca DNA a facut ravagii in aceasta problematica obscura a sinecuristilor din mediul ministerelor.
Detalii despre concursurile viitoare
Din surse apropiate in Ministerul Economiei Antreprenoriatului si Turismului – MEAT, condus de catre ministrul PSD, Radu Oprea, aflam ca in perioada urmatoare se vor delura mai multe concursuri pentru ocuparea unor posturi caldute in cadrul acestei institutii chiar daca, dupa se stie, exista OUG nr. 115/2023[1] privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, prin care se stipuleaza la art. VII “(1) În anul 2024 se suspendă ocuparea prin concurs sau examen a posturilor vacante sau temporar vacante, cu excepţia posturilor unice din:
a)instituţiile şi autorităţile publice, astfel cum sunt definite la art. 2 alin. (1) pct. 30 din Legea nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare…”.
Astfel de pe site-ul public al MEAT[2] aflam printre altele ca in data de 16.12.2024, ora 10, se va da proba scrisa in vederea ocuparii pe durata nedeterminata a doua functii contractuale de consilier debutant la Serviciul Afaceri Europene din cadrul Directiei Afaceri Europene si Relatii Internationale, care vor participa 50 de candidati, iar dupa 4 zile candidatii admisi vor sustine proba practica, conform anuntului oficial postat.
Suspiciuni de favoritism
Dar ce este interesant este faptul ca majoritatea candidatilor nu stiu ca printre acestia se regaseste si o domnisoara cu numele de Stan Andreea Florina, recent absolventa de facultate, candidat cu un potential de sustinere din partea unor reprezentanti ai MEAT, cum ar fi: Razvan Marian Parcalebescu, directorul de cabinet al ministrului Radu Oprea, precum si colegele de serviciu ale acestuia doamna Stan Andriana Florina, consilier in cadrul MEAT, nimeni alta decat mama candidatei sus mentionte, si Bardas Maria Mihaela, consilier in cadrul MEAT, nimeni alta decat matusa candidatei anterior mentionate.
Impactul asupra angajărilor și transparenței
Gurile rele rele exterioare ministerului spun ca cele doua surori stau in acelasi birou si musoroiesc multe lucruri de interes pentru membrii corpului de control al ministrului si nu numai.
De mentionat este ca mama viitoarei candidate[3], pe care sigur o “recomanda vocea si talentul” respectiv experienta in domeniul de interes pentru ocuparea posturilor scoase la concurs, face parte (bine inteles, datorita capacitatii sale profesionale deosebite, avandu-se in vedere functia relevanta de consilier, nu cea de sef birou, sef serviciu sau director), din mai multe consilii de administratie la societati aflate in subordinea ministerului in cauza, cum ar fi: “Centrul National de Invatamant Turistic” SA, si “Uzina Mecanica Orastie” SA Hunedoara, de unde pentru anul 2023 a primit o indemnizatie cumulata de vreo 40.000 lei/an, iar actualmente este chiar presedinte al consiliului de administartie al SC “Uzina Mecanica Cugir” SA – Alba Iulia, cu o indemnizatie pe primele 6 luni de 23216 lei.
Matusa[4] acestei candidate este si aceasta, conform declaratiei de avere pentru anul 2023, membru administrator la SC “Iprochim”Sa – Bucuresti, iar prin anul 2019 constatam ca a fost nominalizata sa faca parte din secretariatul tehnic al comisiei de privatizare a SC “Rompetrol Rafinare” SA – Constanta[5], cand ministru al energiei era Virgil Popescu.
Deci cu asemenea proptele interne ministerului initiator al concursului, multe voci insinuase spun ca tanara candidata nu are nicio sansa sa rateze admiterea pe post, iar nivelul de cunoastere necesar pentru a trece de proba scrisa sunt bine aprofundate de transparenta tematici de studiu, astfel incat egalitatea de sanse pentru toti candidatii participanti este pe deplin asigurata.
Noi credem ca ministrul Radu Oprea cunoaste toate aspectele sus mentionate si va asigura luni 16.05.2024 toate conditiile ca candidata cu rude in minister sa nu fie dezamagita.
De ce apreciem asta, pentru ca un alt ministru al economiei Claudiu Nasui, devoala acum cateva luni cateva aspecte ce par de interes pentru urmatoarele saptamani[6], cand se vor mai tine si alte concursuri cu posibila dedicatie pentru speta sus mentionata, si credem ca sunt de interes si pentru o institutie de forta a statului DNA, cu experiente penale in domeniul concursurilor ministeriale, nu misterioase, care ar putea face putina ordine in cadrul MEAT pe subiectul sus referit.
Astfel, Claudiu Nasui spunea printre altele „Din câte am aflat, este o combinație de subiecte date de dinainte, cu proba orală, în urma căreia intră cine trebuie. În anumite cazuri, și acea bibliografie este făcută astfel încât să descurajeze oamenii din ‘afară’ să aplice. Toată această procedură este făcută, mai degrabă, ca să garanteze că ‘numai cine trebuie’ ocupă aceste poziții. Apoi, cel care este angajat prin calitatea de membru de partid sau prin nepotism, este greu de dat afară de oricine. De aceea, trebuie schimbată legea.”
Așteptări și apeluri la acțiune
În acest context, se așteaptă reacții din partea autorităților competente, precum DNA, pentru a ancheta aceste semnale de alarmă și pentru a restabili un climat de transparență și echitate în cadrul MEAT. Este esențial ca instituțiile statului să intervină pentru a asigura că angajările se fac pe baza meritului, nu a relațiilor de rudenie sau de partid.
Această situație ridică importante întrebări cu privire la integritatea sistemului public și la modul în care se gestionează resursele umane în instituțiile statului. Așteptăm reacții concrete din partea tuturor actorilor implicați. Vom reveni, normal, cu dezvăluiri senzaționale! (Cristina T.).
[1] https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/277404
[2] https://economie.gov.ro/cariera/
[3] https://economie.gov.ro/stan-i-adriana-florina/
[4] https://economie.gov.ro/bardas-maria-mihaela/
[5] https://gov.ro/ro/print?modul=stiri&link=strategia-de-privatizare-a-societatii-rompetrol-rafinare-s-a-constanta-aprobata-de-guvern#null
[6] https://ziare.com/locuri-de-munca/angajare-stat-frauda-1882589
Exclusiv
O decizie potențial dezastruoasă, un risc care ar putea costa Ploieștiul scump – Ziarul Incisiv de Prahova
Ploieștiul incepe un nou drum? Ieșirea din ADI Deșeuri și provocările infruntării corupției
Un deceniu de mizerie și corupție
Ploieștiul a ieșit din ADI Deșeuri, structură care a menținut orașul într-o stare precară timp de un deceniu. Această perioadă a fost marcată de mizerie și gunoaie, iar drumul spre normalitate se preconizează a fi lung și dificil, precizeaza Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu.
Promisiuni și independenta în serviciile de salubritate
Totuși, independența Ploieștiului în controlul calității serviciilor de salubritate constituie singura premisă de la care se poate progresa, reprezentând și o promisiune de campanie. Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu, a mulțumit Consiliului Local pentru sprijin și pentru calitatea dezbaterilor pe această temă.
Revelații retardate: Presa și UWS (aici), (aici), (aici), etc
Se simte un gust amar observând că o parte din presă a descoperit abia acum problemele legate de UWS (United Waste Solutions) – fosta Rosal. Deși noi dezvăluiam ilegalitățile comise de această companie și lipsa bunurilor de retur, acea parte a presei promova UWS. Acum, după ce Ploieștiul a ieșit din ADI Deșeuri, chiar și această parte a presei a ajuns la concluziile pe care noi le-am expus si dezvaluit în ultimele luni.
Proiecte Europene: speranțe și provocări
De asemenea, cu tot respectul pentru Mihai Polițeanu și Consiliul Local Ploiești, considerăm necesar să facem unele precizări:
Este vital să ne amintim că se desfășoară în prezent un proiect finanțat de Uniunea Europeană intitulat „Sistemul de Management Integrat al Deșeurilor”, implementat la nivelul întregului județ Prahova.
Este important de notat că acest proiect este supus atât legislației naționale în vigoare, cât și directivelor comunitare referitoare la managementul deșeurilor, derularea sa având loc sub atentă coordonare a Ministerului Fondurilor Europene – Direcția Generală Programe Infrastructură Mare – Autoritatea de Management POIM.
Responsabilități legale și oportunități de imbunătățire
Conform Art. 10 alin. (11) din Legea nr. 51/2006: „Unitățile administrativ-teritoriale membre ale asociațiilor de dezvoltare intercomunitară, care au delegat împreună gestiunea utilităților publice aceluiași operator/operator regional, se pot retrage din asociație înainte de expirarea contractelor de delegare a gestiunii serviciilor doar cu acordul majorității celorlalte unități administrativ-teritoriale membre, exprimat prin hotărâri ale autorităților deliberative, precum și cu acordul scris al entităților finanțatoare, în cazul în care beneficiază de proiecte cofinanțate din fonduri europene.”
Art. 521 din Legea nr. 51/2006 stipulează: (1) Unitățile administrativ-teritoriale au responsabilitatea pentru neîndeplinirea angajamentelor asumate referitoare la utilizarea fondurilor, atât cele bancare cât și cele nerambursabile.
(2) Ministerul, având rolul de autoritate de management, trebuie să notifice unitățile deficiente și să le solicite remedierea situației în termen de 30 de zile.
(3) Dacă nu se iau măsuri, ministerul va solicita restituirea prejudiciului creat.
(4) În cazul nerespectării obligațiilor, ministerul va recomanda sistarea alimentării cu cote defalcate din impozitul pe venit.
(5) După recuperarea sumelor datorate, ministerul va comunica Ministerului Finanțelor Publice pentru ridicarea restricțiilor.
Nereguli și provocări în managementul deșeurilor
De asemenea, orice membru care se retrage sau este exclus din Asociație se obligă să plătească toate sumele aferente investițiilor și despăgubirile stipulate în Contractele de Delegare. Documentul de Poziție al aplicației de finanțare subliniază că „nicio parte nu va încheia individual un contract de delegare a gestiunii serviciilor menționate”.
Necesitatea unei anchete riguroase
Având în vedere toate aceste aspecte, considerăm că primarul Mihai Polițeanu și Consiliul Local Ploiești ar trebui să analizeze cu atenție consecințele retragerii din Asociație, deoarece aceasta ar putea implica obligații de plată.
Pentru a lua o decizie bine fundamentată, ziarul Incisiv de Prahova publică și Instrucțiunea nr. 04/04.01.2017 emisă de AM POIM.
Aceasta ar trebui să servească drept bază pentru o discuție deschisă și informată despre viitorul serviciilor de salubritate din Ploiești. Este esențial ca autoritățile și cetățenii să colaboreze pentru a găsi soluții viabile care să prevină reapariția neregulilor și să asigure o gestionare eficientă a deșeurilor, restabilind încrederea în sistemul public. Numai prin transparență și responsabilitate se poate construi un viitor mai curat și mai sigur pentru comunitate. Vom reveni. (Cristina T.).
Exclusiv
Eșecul „resursizării” Poliției Penitenciare – Ziarul Incisiv de Prahova
Contextul propunerii de arestare preventivă
Odata cu respingerea de catre Judecatoria Ploiesti a propunerii Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti privind luarea masurii preventive a arestului preventiv fata de inculpatul Potra Horatiu si aghiotantul sau, s-a trezit la realitatea subiectiva si INCULPATUL pseudo- jurnalist narcoman, spagar si santajist Stavri Catalin.
Acesta nu a ratat ocazia de a publica in fituita personala DE SANTAJE SI DELATIUNI un asa zis articol prin care aduce acuze procurorului Mihaila Mihai, seful Sectiei Urmarire Penala din cadrul Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti, unitate de parchet care a preluat dosarul privind evenimentele in care este implicat inculpatul Potra Horatiu, sugerand ca respingerea propunerii de arestare preventiva ar fi fost cauzata de incompetenta domnului procuror care ar fi calificat in mod gresit ca fiind letal, un pistol gasit asupra inculpatului.
Acuzatiile aduse procurorului Mihaila Mihai
Din pacate pentru infractorul narcoman, spagar si santajist Catalin Stavri, la judecarea propunerii de arestare preventiva, parchetul a fost reprezentat de un procuror din cadrul unitatii de parchet competente, in speta Parchetul de pe langa Judecatoria Ploiesti, preluarea dosarului neatragand si schimbarea competentei in ceea ce priveste judecata.
Asa ca, legat de incompetenta domnului procuror Mihaila ii sugeram sa o lase mai moale cu pianul pe scari pentru a nu il scapa!
Mai intai ar trebui sa se documenteze, sa creada in indiciile temeinice oferite de structurile competente, transpuse in mijloace de proba de catre procuror si abia dupa aceea sa sufle in trompeta.
Nu de alta, dar suflatul contra vantului poate duce la inghitirea mustucului.
Competența parchetului și a judecătorului
Suntem convinsi ca daca procuror de sedinta ar fi fost domnul Mihaila altfel ar fi stat lucrurile. Sau poate ca nu! De ce oare?
Pentru ca, desi judecatorul de permanenta din data de 09.12.2024 a ramas in cadrul instantei pana la ora 22,30, intrucat propunerea de luare a masurii preventive a arestului preventiv fata de cei doi inculpati a fost inaintata instantei abia in data de 10.12.2024, fiind cauzata de necesitatea efectuarii unor activitati care nu permiteau decalarea lor ca urmare a posibilitatii ascunderii sau distrugerii unor mijloace de proba, s-a ajuns in situatia in care judecator de drepturi si libertati a fost Grosu Crina Elena. Nimic ciudat cu numele doamnei judecator.
Judecătorul Grosu Crina Elena: O controversă atașată cazului
Ciudata este solutia pronuntata, in contextul in care aceasta este recunoscuta ca fiind un judecator care a dezvoltat o anumita apetenta fata de arestarile preventive, dispuse in cauze cu mult mai minore si fara niciun fel de implicatii la nivelul societatii, aceasta provenind din randul agentilor de politie, activand anterior in cadrul IPJ Prahova, culmea, la Serviciul A.E.S.T.
Ziarul Incisiv de Prahova a semnalat in doua randuri ca in doua cauze 8953/281/2024 și 13542/281/2024/a1.2 judecătorul Crina Elena Grosu a ales sa se pozitioneze de partea corupta a justitiei si a politistilor corupti, cand ar fi trebuit să se abțină. Poate acum organele abilitate vor pune cap la cap toate aceste dezvaluiri (aici), (aici), etc.
Întrebări despre integritatea justiției
O intrebare legitima care va trebui analizata si verificata vizeaza situatia judecatorului de drepturi si libertati prin raportare la calitatea sotului sau, de angajat in functia de economist in cadrul ROMGAZ, Sucursala Targu Mures, unitate al carui director general si-a retras plangerea formulata impotriva inculpatului cu privire la care doamna Grosu s-a pronuntat.
Este de notorietate faptul ca mass media a prezentat materiale ample cu situatia penala a inculpatului Potra Horatiu, inclusiv cu dosarul privind amenintarea directorului ROMGAZ.
Mass-media și imaginea publică a inculpatului
Cumva, s-au amestecat apele sau avem bilute doar cand dispunem masuri fata de gainari?
Intreadevar Mediasul este locul unde se afla sediul ROMGAZ, locul de domiciliul al inculpatului Potra Horatiu, apropiat de Targu Mures.
Se pare ca nici Republica Ploiesti nu este prea departe!
Concluzii și perspective asupra viitorului judiciar
Asa ca, infractorul narcoman, spagar si santajist ar trebui sa isi vada de problemele sale penale si sa nu mai aduca acuzatii nefondate unui procuror care a avut curajul sa infrunte mafia si sa il puna sub acuzare. Poate lucrurile nu sunt ceea ce par la prima vedere. Ramane de vazut, rabdare si calm! (Cristina T.).
-
Viața în Jiuacum 4 ani
#Reset Plastic!
-
Uncategorizedacum 7 ani
Hello world!
-
Evenimentacum 7 ani
Doi tineri au ajuns cu maşina într-un cap de pod
-
Afaceriacum 6 ani
Lovitură dură pentru Ludovic Orban. Ce a hotărât instanța | JiulAZI
-
Evenimentacum 7 ani
Un AUTOCAR PLIN cu oameni a căzut în PRĂPASTIE!
-
Socialacum 7 ani
Tricouri Tommy Hilfiger – Confortul primeaza
-
Uncategorizedacum 6 ani
Motivele pentru care sa alegi magazinele Contakt
-
Afaceriacum 6 ani
Carla’s Dreams, fotografiat fără mască alături de noua iubită! Cine este aceasta și cu ce se ocupă | JiulAZI